انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی | |||
|
چيزی بی مانند می گردند و به نظر می رسد يک ساليتر راهی کوتاه به آن سوی است. و نيز می دانستيم که هر الماس منحصر به فرد است. هر کدام تاريخ خود را داشته و داستان ويژه ای دارد؛ هر کدام به شکلی با نور بازی می کند. دوبيرز در انتقال اشتياق زنها به طرح های بی مانند به سنگ های منحصر به فرد موفق عمل کرد.ابتدا، تبليغات از طريق داستان منحصر به فرد پيدايش الماس ها به روايت قصه بی تکرار زنها می پردازد. سپس اين اصالت منحصر به فرد با اعطای نام صاحب خود بر آن تثبيت می گردد. دوبيرز اين واقعيت ها را در کنار يکديگر قرار داده و می گويد: هيچ چيز ديگری مانند اين در جهان وجود ندارد. و از آنجايی که مال شماست، قانونا نام شما را بر خود دارد. مانند اليزابت تيلور34 و سارا ميلينگتون35 در بريتانيا و والريا مارتين36 در ايتاليا، به زنها چنين القا می شود که آنها نيز می توانند الماسهايشان را به نام خود نام گذاری کنند.سپس، زنهای واقعی شادی و هيجان اصيلی را به نمايش می گذارند. دوبيرز اين احساس را از طريق زنان مختلفی که با الماسهای خود ارتباط برقرار می کنند به تصوير می کشد. مدلها با عنوان خودشان و بدور از زرق و برقشان به لوی-استراس تصميم گرفته است از نام برند ليوايز بعنوان گروه برندی که تمامی محصولات جين را زير چتر خود می گيرد (و در ادامه مورد بحث قرار خواهد گرفت) استفاده کند و بر پايه اصالت دارايی برند آن به تجارت بپردازد.نگاره 9-2 سبد محصول فولکس واگن را در سال 2001 نشان می دهد. احتمالا خيلی ها می دانند که اودی بخشی از فولکس واگن است، اما نمی دانند برندهای کاملا جداگانه ای نظير بوگاتی ، لامبورگينی و بنتلی نيز بخشی از فولکس واگن هستند. آنها سبد محصول خود را با انواع مختلفی از اتومبيل ها در بالای جدول (محصولات) و بخش های بازار در رديف های جدول دسته بندی کرده و برندهای مختلف خود را در قسمت های مناسب جای داده اند. همانطور که نشان می دهد فولکس واگن بعنوان يک شرکت و با چندين برند از نفوذ زيادی در بخش های مختلف برخوردار است؛ و در همين حال چندين نوع اتومبيل ديگر وجود دارند که تنها يک برند را در دو بخش (کوچک و رده بالا) با پوشش کم عرضه می کنند. شايد دليل اصلی داشتن چندين برند در يک گروه محصول جلب رضايت بخش های مختلف بازار باشد. باروايز و رابرتسون (1992) دلايل ديگری را برای اين موضوع مطرح می کنند.اين سبد شرکت پس از معرفی يک محصول بادوام جديد، بدليل نتايج مايوس کننده فروش، قصد داشت تنها پس از هفت هفته تبليغات را متوقف سازد. اما اين شرکت يک مطالعه نظارتی مستمر را در خصوص اين محصول هدايت می کرد و بواسطه محققين متقاعد شده بود که حتی با وجود پايين تر از حد انتظار بودن فروش، هنوز برای متوقف ساختن تبليغات زود بود. اين تصميم هوشمندانه ای بود. هر بار که برند تبليغ می شد يک افزايش مثبت در تلقی برند و تمايل به خريد اتفاق می افتاد و در نهايت فروش پاسخ داد. علی رغم افت های اجتناب ناپذير در دوره هايی که تبليغات حضور نداشت و دوره های زمانی که نياز بود تا کسانی که تمايل مثبتی را شکل داده بودند عملا خريد کنند، گرايش يکنواخت رو به رشدی در طول زمان مشاهده می شد. بدون نظارت مستمر بر آنچه که اتفاق می افتاد، مديران برند نمی توانستند اطلاعات مورد نياز خود را جهت اخذ تصميمات استراتژيک دقيق بدست بياورند. آگاهی برند برای تمامی برندها حياتی است اما برای محصولات جديد حياتی تر است. اگر آدم ها برند جديد را نشناسند هيچ شانسی وجود نخواهد داشت که آن را امتحان کنند. در زمان معرفی يک برند جديد به بازار، بسيار مهم است کنید. سپس موقعیت تبدیل وضعیت از رایگان به دائمی برای آنان ساده تر خواهد بود. فروش از این طریق میزان درآمد شما را بالا برده و امکان ارائه مطالب جدید به کاربران فعلی را فراهم می کند.6- متا دیتای خوبهمه روزه بر اهمیت توصیفات و کلمات کلیدی در iTUNES افزوده میشود. به ویژه اکنون که صفحات آن در گوگل، بینگ و غیره مورد جستجو قرار می گیرند. دقیقاً همانند وبسایتها، این داده ها نیز بایستی از همخوانی برخوردار باشند. از کلمات و عبارات کلی همچون بازی، رایگان، اپل وغیر ه استفاده نشود. قرار گرفتن در دسته بندی صحیح اپلیکیشن ها نیز اهمیت برخوردار است. موقعیت های چارتی مناسب باعث فروش بهتر میشود. قرار گرفتن در 10 اپلیکیشن برتر دسته سرگرمیها، موقعیتی رویایی برای فروش به وجود می آورد.اما امکان حضور در این صفحه با 100 دانلود در روز اتفاق نمی افتد. شاید در زیرگروه عکاسی و سبک زندگی این موقعیت برای شما نیز پدید آید. از دقیق بودن متا دیتای خود مطمئن شوید و موقعیت خود را ارتقاء بخشید. از گزافه گویی پرهیز کنید.7— بهینه سازیبه خاطر طبیعت دور انداختنی اپلیکیشن ها، شانس فروش در لحظه اول را از دست ندهید. تعداد کمی برند برای مخاطب هدف
[ چهارشنبه 27 خرداد 1394 ] [ 19:33 ]
[ Will ][ بازديد : 131 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |