close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 46
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 32 نفر
    بارديد ديروز : 15 نفر
    بازديد هفته : 99 نفر
    بازديد ماه : 371 نفر
    بازديد سال : 2199 نفر
    بازديد کلي : 12064 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    استراتژیک در واشنتگتن دسی انجام شد نشان می دهد 20% از بانک هایی که به نیاز مشتریان خود اهمیت داده اند تقریبا دو برابر بانک هایی بوده که به این موضوع توجه نکرده اند. طبق تحقیق دیگر توسط باب و دی اسمیت مسئولین مرکز تحقیقات بازاریابی اسمیت در کنتاکی، مشتری راضی به سه تا پنج نفر دیگر در مورد بانک خود اطلاع می دهد در حالی که مشتری ناراضی با پانزده تا بیست نفر در مورد تجربه بدی که در یک بانک داشته صحبت می کند. بنابراین بها دادن و ارزش گذاشتن به آرا و نظرات مردم بهترین سبک بازاریابی محسوب می شود و مهمترین مساله در بانکداری جلب رضایت مشتریان است.اهداف CRMبراساس نظریات نول، بارنت، سویفت، گالبریث و راجرز CRM نوعی چارچوب یکپارچه و استراتژی کسب وکار محسوب می شود.آنها سه هدف را برای چارچوب سازمانی CRM شناسایی کرده اند که عبارت از: - استفاده از ارتباطات با مشتریان موجود برای افزایش درآمد- استفاده از اطلاعات یکپارچه شده برای خدمات برتر- معرفی نیز صدق می کند، یک تخفیف در وقت مناسب می تواند سفارش هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان ها امکان رخ دادن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای خرید مشتریان نیازمندند در اختیار آنها قرار دهد. بنابراین شرکت می داند که چه زمانی برای ارائه تخفیف های مؤثر مناسب می باشد. دو موقعیتدر کل دو زمان عمده و مشخص برای ارائه تخفیف وجود دارد و البته موقعیت های متعددی نیز وجود دارد که شرکت ها نباید در آن مواقع اقدام به ارائه تخفیف کنند. در حالت ایده آل ارائه تخفیف باید چیزی باشد که مشتری احتمالی به آن علاقمند باشد – به این معنا که به خاطر قیمت دچار تردید شوند نه به خاطر ویژگی ها، رنگ، مد، یا دیگر موارد. در بهترین حالت این تخفیف باید به اندازه ای باشد که مشتری احتمالی را برای خرید اغوا کند نه اینکه بر روی درصد تخفیف چانه زنی کنند.موقعیت دیگر زمانی است که میخواهیم مشتریان های تحقیق صادرات را روی عملکرد صادرات شرکتها به طور عمده حجم فروش،رشد صادرات و سودآوری از طریق استفاده از آنالیز رگرسیون را آزمایش می کند.بر طبق این تحلیل مطالعه مشخص می کند که منابع داخلی اثر مثبت و مهمی روی شاخص عملکرد صادرات دارند درحالیکه منابع اطلاعاتی صادرات دیگر اثر قوی اما منفی در همه شاخصهای عملکرد دارند.به عبارت دیگر منابع اطلاعاتی خارجی هیچ گونه تاثیری روی شاخص عملکرد ندارند.لئونیدو و کاتزیکز دریافتند که اطلاعات از طریق مدیران و قراردادهای شخصی به دست می آید اطلاعات جمع آوری می شود درحالیکه مشارکت در ماموریت های تجاری یک تفاوتی بین شرکتهای سودآور پایین و بالا در بازارهای صادرات ایجاد می کند.در مطالعه اخیر آنها دیافتند که اطلاعات درباره ویژگی های بازار اثر مثبت و مهمی روی شاخص های عملکرد دارد در حالیکه اطلاعات درباره ویژگیهای محیط کلان اثر مثبت و مهمی روی شاخص های فروش و رشد دارند نه روی سودآوری. این یک حرکت از مطالعه هارت و دید مشتریانتان محو و نامرئی باشند.زمانی که مشتری شما داخل یک حلقه گرفتار آمده است میزان کاغذبازی (خواه کاغذ واقعی خواه بر روی صفحه کامپیوتر) را در کمترین حد خود نگه دارید. فرآیندهای خود را بگونه ای طراحی کنید که مشتری مجبور نباشد در هر تعامل به یک سوال چندین بار پاسخ دهد. برای مثال اگر شما نام و آدرس مشتری خود را درون سیستم دارید دیگر لازم نیست در هر تراکنش این اطلاعات را از او بخواهید. برای این منظور یک تأییدیه سریع که نشان دهد آدرس مشتری تغییر نکرده است تمام کاری است که شما باید انجام دهید. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM پاسخ ها را در اختیار داشته باشیدتا آنجا که ممکن است کارمندانی که رودررو با مشتریان در ارتباط هستند، بایستی تمام پاسخ های احتمالی به پرسش های متنوع مشتریان را در اختیار داشته تا در کمترین زمان به سوالات مشتری پاسخ دهند. بدیهی است که شما نمی توانید به تمام پرسش های ممکن مشتریانتان پاسخ دهید، اما کارمندان

    نرم افزار مديريت crm
    [ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 23:17 ] [ Will ][ بازديد : 91 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو