انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی | |||
|
گرفت، تغییر آن تقریبا غیر ممکن است. حقیقت چیزی است که در اندیشه مشتری وجود دارد. ممکن است آن چیزی که شما فکر میکنید نباشد، اما آن تنها حقیقتی است که شما میتوانید روی آن کار کنید. اگر باهوش هستید پس چرا پولدار نیستید؟حتی اگر شما بتوانید خود را قانع کنید که محصول بهتری دارید، او به این فکر میافتد که اگر کامپیوتر شما بهتر از ای.بی.ام است چرا شما در راس نیستید؟حتی اگر بتوانید بعضی بدبینیها را ازبین ببرید، چون در ردیف اول قرار ندارید همیشه از نگاه بدبینیها مورد ارزیابی قرار میگیرید. این یک فریب است که باور کنیم که محصول بهتر، در درازمدت برنده خواهد بود. تاریخ چه نظامی و چه تجاری، به قلم برندگان نوشته میشود نه بازندگان. ممکن است این نکته درست باشد که برندگان اغلب محصول بهتری تولید میکنند؛ اما این دلیل اصلی پیروزی آنها نیست. دوران جدید رقابتزبان دنیای تجارت، زبان نظامیگری است. برنامه تبلیغاتی شلیک میکنیم!مثل ژنرالها صحبت و رفتار میکنیم! اما مانند آنها فکر و طراحی نمیکنیم.زمان آن رسیده که اصول استراتژی نظامی را در برنامههای تجاری قرار دهیم و شانس موفقیت را بیافزاییم. جنگ عنوان مطمئن شوید که آن شرکت دارای گواهینامههای امنیتی ISO/IEC 27001 و 27002 باشد. فقط شرکتهایی که استانداردهای امنیت مجازی و فیزیکی اطلاعات مشتریان را رعایت میکنند، دارای این گواهینامهها هستند. پس در صورتی که شرکت ارائه دهنده فضای وب سایت طراحی شده شما دارای این دو گواهینامهی معتبر باشد، قابل اعتماد است.7. برای امنیت دادههای کاربران، با شرکت هاستینگ قرارداد رسمی ببندیدمطمئناً شما برای فروش کالاها و خدماتی که به کاربران میدهید، اطلاعاتی همانند نام، ایمیل، آدرس، تلفن و .. را دریافت میکنید که این دادهها در هاست ذخیره میشوند. اما در صورتی که با وجود اقدامات امنیتی و حفاظتی، به هر دلیلی اطلاعات سایت شما دزدیده شود، تکلیف اطلاعات شخصی کاربران و خریداران شما (Personally Identifiable Information) - PII چیست؟ شاید جالب باشد که بدانید در بسیاری از کشورها حتی اگر شما هم در این زمینه مقصر نباشید و لو رفتن اطلاعات از طرف شرکت هاستینگ اتفاق افتاده باشد، باز هم مسئولیت حقوقی این مساله با شما است و باید پاسخگو باشید.اغلب شرکتهای هاستینگ معمولاً زیر بار مسئولیت این اطلاعات نمیروند سیستم تبلیغاتی گوگل یک مجموعه کالا به نام دوچرخه ایجاد نمائید ، حال برای اینکه این مجموعه در موتورهای جستجو شهرت یابد ، باید به دنبال کلمات کلیدی مناسب باشید ، برای انتخاب کلمات کلیدی می توانید از کلماتی همچون “دوچرخه جاده ” ، “دوچرخه کوهستان ” ، “دوچرخه جاده ای ارزان قیمت” ، “دوچرخه های حرفه ای کوهستان” استفاده نمائید .پس از اینکه نحوه ایجاد کلمات کلیدی را فهمیدید ، زمان آن است که مضامین سایت خود را از طریق ابزار های ساخت کلمه کلیدی ، کشف کنید ، سپس ساختار حساب خود را که دریافت و واریز است یک سر و سامانی بدهید و پس از ایجاد یک کمپین تبلیغاتی ، گروه بندی های تبلیغات خود را مشخص کنید مانند لوازم خانگی و … سپس کلمات کلیدی را در هر مجموعه ی سایت خود استفاده نمائید و پس از انجام تمامی این کار ها منتظر مشاهده اولین کلیک تبلیغاتی باشید.برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی شما نیاز به سازماندهی اطلاعات خود دارید ، همانند پوشه بندی فایل های خود ، در ضمن فراموشتان نشود که بودجه و هدف نقش اساسی را در این سازماندهی بازی می کند .در قسمت پائین ما یک تصویری را قرار داده ایم ، که نحوه سازماندهی با توجهبه تقاضای مصرف پايين، دوبيرز اروپا بودجه بازاريابی خود را در اروپا قطع کرد. با اين حال، علی رغم نقصان بودجه بازاريابی، دوبيرز فعاليت هايی را برای هدفی جاه طلبانه تر و سودآورتر برنامه ريزی نمود.درحاليکه از پشتيبانی بازاريابی سابق خود برخوردار نبود، دوبيرز به استراتژی جديدی نياز داشت که بيش از پيش متمرکز و پيش برنده باشد تا بتواند به اهداف تهاجمی خود دست يابد. از آنجايی که فروش جواهرات الماس نشان تواتر بالايی نداشت، دوبيرز دريافت که می تواند از طريق فروش الماس های بزرگتر پول بيشتری بدست بياورد. در حاليکه دو حلقه با يک قيمت فروخته می شدند، حلقه ای که از سنگهای کمتر اما درشت تری برخوردار بود تا چهار برابر سود بيشتری عايد دوبيرز می کرد. از اين رو دوبيرز تصميم گرفت مصرف کنندگان را به تجارت سنگهای بزرگ تر ترغيب کند: ساليتر28 بزرگترينالماس.ساليترها، قطعاتی با يک الماس، تجسم الماس هستند. با اين حال، تحقيقات کيفی نشان داد که آنها بسيار دِمُده تصور می شدند، مثل حلقه های نامزدی مادر بزرگ ها. همينطور آنها را با حلقه های سنتی کلوست29 مقايسه می کردند. از نظر خانم ها ساليترها معمولی و انتخابی راه های موفقیت یک برند
[ پنجشنبه 9 مهر 1394 ] [ 14:47 ]
[ Will ][ بازديد : 130 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |