close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
    پیش، این حرف­ها شیوه­ مناسبی برای کسب درآمد بود، اما اکنون و در سال 2013 این روش­ها دیگر نخ­نما شده است.در حال حاضر، چند روز و حتی چند ساعت پس از ساخته شدن سایت...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی آمار مطالب
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیکل مطالب : 46
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیکل نظرات : 1

    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی آمار بازدید
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد امروز : 76 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبارديد ديروز : 0 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد هفته : 77 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد ماه : 229 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد سال : 3262 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد کلي : 15847 نفر

    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی وضیعت آنلاین
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
    با صدوربیانیه ای رسمی گفت: ما آرزو داشتیم این وضعیت اتفاق نمی افتاد... پیمانکار ما از مهمان عذرخواهی کرده است و شخص خاطی را به دلیل نقض حریم خصوصی مهمان خود، تنبیه کرده است. در ظاهر، بیانیه خوب و قابل قبولی است: یک دلیل موجه برای اخراج یک نفر؛ یعنی پیشخدمتی که با پست کردن یک دست نوشته، به روشنی قانون شرکت را زیر پا گذاشته است. 6. شرکت شما به یک خط مشی روشن در خصوص نحوه تعامل با رسانه های اجتماعی نیاز دارد؛ البته ناگفته نماند تدوین چنین سیاست هایی کار ساده ای نیست. شما نمی توانید پرسنل تحت امر خود را از صحبت کردن با یکدیگر درباره اوضاع کاری منع کنید (صحبت کردن، پست گذاشتن برای یکدیگر در فیس بوک را نیز شامل می شود). همچنین قادر نیستید مردم را از گپ زدن – به عنوان مثال - درباره خدمات رستوان شما و انعامی که به کارکنان آنجا می دهند، باز دارید ولی می توانید سیاست روشنی که به ممنوع بودن انتشار اطلاعات مشتریان دلالت دارد، اتخاذ کنید و آن را برای همه کارمندان خود لازم الاجرا تلقی نمایید. 7. هر کس به هر حال ایده ای دارد و نظری. چه بسا ایده و صدای کارمندان دون پایه شما رساتر از سخنگوی رسمی شرکت به فروش می رسد. ولی مزیتی که باعث فروش می شود آن است که با یک بار خرید برای چندین ماه از خرید مجدد بی نیاز خواهید شد.ذکر نوع گرافیت بکار رفته در مغز مداد نیز تلف کردن فضای تبلیغ است ولی یادآوری این نکته که ، این ماده خاص باعث می شود مداد خیلی دیرتر تمام شود عاملی برانگیزاننده برای خرید کالا است.به آخرین و سودآورترین بخش تبلیغ می رسیم که در بسیاری از آگهی ها اثری از آن دیده نمی شود ! ارائه پیشنهاد فروشفضای کافی از صفحه را برای ارائه پیشنهاد فروش خود اختصاص دهید و از مشتریان بخواهید کاری را انجام دهند. این کار حتی می تواند فقط تقاضای تماس با شما و ثبت سفارش باشد.یک ساختار کاملا اشتباه و جا افتاده در تبلیغات آن است که کالای خود را معرفی کنیم و در پایین صفحه شماره تلفن خود را ذکر کنیم و فکر کنیم اگر مشتری به کالا علاقه مند باشد ، حتما تماس خواهد گرفت.واقعیت آن است که بسیاری از خوانندگان علاقه مند تماس نخواهند گرفت ! بسیاری از مشتریان از صحبت با یک غریبه که می خواهد محصولی را بفروشد ترس دارند. شما باید از او بخواهید که تماس بگیرد و حتی برای کاستن ترس مراحل کار را به دقت بنویسید.مثالی از گرافيك، صرفا در خدمت دستيابي به ايده، پيام و مفاهيم خلق شده قرار مي گيرد بطوريكه در صورت اجراي ضعيف آگهي، اگرچه پیام بطور کامل توسط مخاطب دریافت می شود، اما او را به افسوس واداشته كه چرا چنين پيام زيبايي با چنين ضعفي بيان شده است. آگهي ديده محوردر اين روش، تاكيد آگهي دهنده بيشتر بر تاثير روي احساسات مخاطب و در نتيجه اجراي آگهي است که از طریق بصری به مخاطب منتقل می شود. كيفيت تصوير و توانايي بالاي طراحي آگهي، حرف اول را مي زند و دقيقا همين كيفيت است كه مخاطب را مجذوب مي كند. تماشاي تصاوير مختلف، كمك زيادي به رسيدن به ايده هايي در اين قالب مي كند. اكثر آگهي هايي كه طراح و گرافيست آن، خود مدير خلاقيت نيز بوده، از اين تكنيك پيروي مي كند. تصوير استفاده شده در آگهي بواسطه كيفيت ويژهاي كه دارد، مخاطب را به هيجان مي آورد كه ناشي از قدرت برند و يا لااقل «قدرت نمايي» است و اين هيجان باعث ماندگاري در ذهن مي شود. اگرچه گاهي تصاوير بكار رفته در آگهي هاي خلق شده چنان تاثيرگذار است كه مخاطب نام برند و هدف او را فراموش مي كند و فقط جذابيت تصوير را به ذهن مي سپارد. ايده و ديده محوردر هر چيز ميانه روي صحبت از هزینه‌ی هر بار تاثیرگذاری بر مشتریان به میان می‌آید، می‌توان هدایای تبلیغاتی را به عنوان اثربخش‌ترین و عالی‌ ترین ابزارها برشمرد.با بهره جستن از هدایای تبلیغاتی مورد نیاز مخاطبان، در فعالیت‌های روابط عمومی خود، اثربخشی آن‌ها را افزایش دهید. بسیاری از صاحبان کسب و کار، به اشتباه بر این باورند که تنها با درج آگهی تبلیغاتی خود در یک روزنامه، یا با پخش یک پیام تبلیغاتی از طریق شبکه‌های رادیو یا تلویزیون، مشتریان به طور خودکار گروه گروه برای خرید کالا و خدمات آن‌ها مراجعه خواهند کرد. شاید این نکته تا حدودی صحیح باشد و برخی از افراد با شناخت محصول یا خدمت شما صرفا از روی کنجکاوی تصمیم به امتحان کردن آن بگیرند، اما صدها یا هزاران نفر از مشتریان بالقوه، هرگز با این روش، اطلاعاتی در مورد محصول یا کسب و کار شما نخواهند یافت.به همین دلیل طراحی یک برنامه‌ی یکپارچه‌‌ی بازاریابی به منظور حصول اطمینان از اثربخشی، جامعیت و کنترل هزینه‌ها ضروری است. به خاطر داشته باشید که هدف شما، تنها جذب و حفظ گروه ثابتی از مشتریان وفادار نیست بلکه باید درصدد افزایش تعداد مشتریان خود از طریق شناسایی، جذب انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی

    مشاهده پست مشابه : ساعت زنانه ck
    [ دوشنبه 21 دی 1394 ] [ 21:15 ] [ Will ][ بازديد : 296 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی گرفتن تبلیغات گوگلتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی دلیل موفقیت یک برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی تبلیغ اینترنتیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی تبلیغات در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو