انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
آموزشی.مرحله سوم:شامل برقراری ارتباط با مخاطبان است.تصمیم گیری درخصوص قالب ایمیل ، موضوع ایمیل و محتوای نامه الکترونیکی در این مرحله انجام می شود. انتخاب قالب م...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی آمار مطالب
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیکل مطالب : 46
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیکل نظرات : 1

انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی آمار بازدید
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد امروز : 4 نفر
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبارديد ديروز : 28 نفر
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد هفته : 66 نفر
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد ماه : 83 نفر
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد سال : 775 نفر
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد کلي : 13360 نفر

انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی وضیعت آنلاین
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیافراد آنلاین : 3 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
دردسر ساز نیستند؛ در صورتیکه شما دسترسی‌های زیادی را برای همکاران و کارمندان غیرقابل اعتماد خود در نظر گرفته باشید، خطری که متوجه وب سایت طراحی شده شما است، از خطر هر هکری بیشتر است. پس علاوه بر بررسی مکرر فایلها و وبسایت طراحی شده خود، از درستکاری همکاران خود مطمئن شوید و حداقل دسترسی‌های لازم را به آنها بدهید.6. از امنیت فیزیکی سرور و داده‌های خود مطمئن شوید‬‬به همان اندازه که محدود کردن دسترسی به اسناد و مدارک شرکت تان اهمیت دارد، کنترل دسترسی به کامپیوتری که وب سایت طراحی شده تان روی آن میزبانی می‌شود هم مهم است.شاید سرور شما از امنیت بالا و سیستم‌های رمزنگاری مناسبی برخوردار باشد، اما آیا در اتاق سرور هم قفل است؟ به یاد داشته باشید که در نهایت اطلاعات شما بر روی یک سری سخت‌افزار ذخیره شده‌اند. آیا می‌دانید شرکت هاستینگ شما با یک هارددیسک سوخته چه کار می‌کند؟ اگر آنها این هارددیسک را به طرز صحیحی نابود نکنند، ممکن است اطلاعات شما به دست چه کسانی بیفتد؟به هر حال در صورتی که چنین اتفاقی بیافتد، شما بطور قانونی حقی برای شکایت ندارید. راه حل این است که قبل از انتخاب شرکت هاستینگ، شنیده ام! اما تا حالا شنیده اید که فردی به دلیل نداشتن حرف جالب در مهمانی شرکت نکند!!!وقتی به جلسه و اجتماعی می‌روید که از شبکه بزرگی درست شده است، طبیعی است که لباس منظمی بپوشید و دقت کنید که کفش‌های‌تان با لباس‌تان به هم بخورند و جور دربیاید. پیراهن و کت و شلوار شما هم باید به شکلی با هم هماهنگ باشند.اما آیا بهترین چیزتان را فراموش نکرده‌اید؟ آیا فکر کرده‌اید که چه باید بگویید و چگونه حرف بزنید که تصویر بهتری از خود را به نمایش بگذارید؟ آیا هر چه را به ذهن‌تان می‌رسد بازگو می کنید؟ یکی از کارهایی که می‌توانید بکنید این است که قبل از ترک منزل به برنامه اخبار گوش بدهید. در این لحظه در دنیا چه اتفاقی افتاده است؟ باید بدون توجه به جمعیتی که قرار است به آن‌ها بپیوندید، حرفی برای گفتن داشته باشید. 4- اطلاع از آخرین اخبار!آخرین کاری که بعد از پوشیدن لباس و قبل از ترک خانه باید بکنید این است که رادیو یا تلویزیون را روشن کنید و به خبرهای آن گوش بدهید. یا روزنامه صبح را ورق بزنید و از خبرهایش آگاه شوید. هر اتفاقی که امروز افتاده جالب است. صحبت کردن مانند شخص مهم؟وقتی دو ببر در جنگل کنار هم انحصار همان قابليت مورد انتظار يک برند در ارائه مزايای نسبتا بهتری نسبت به ديگر برندها می باشد. همانطور که بولدينگ و ديگران (1994) اشاره کرده اند اين انحصار بايد در پيام مربوط به مزيت ديده شود. آنچه که شخص بدنبال آن است يک يا چند مزيت مرتبط با محرک های مربوطه می باشد که می تواند بين برندهای گوناگون وجه تمايز ايجاد کند. اين مزايا بايد بعدا در ارتباطات بازاريابی مورد تاکيد قرار بگيرند.اشاره به يک نکته. ما در باره ارائه و منحصر به فرد بودن ادراکی صحبت می کنيم. اينکه در حال حاضر به نظر نرسد يک برند بتواند مزايايی را تامين کند که خريد را در مقابل محرک های مهم بهينه سازد به اين معنی نيست که امکان ايجاد چنين تصوری غير ممکن است (مگر اينکه، البته، درک مصرف کننده را نسبت به برند توسعه دهد، و به همين دليل درک کامل دارايی برند فعلی ضروری است). (فيشبين و آژن ، 1975) به انتخاب بهترين مزايا دست زد. اين مدل بر اين فرض استوار است که تلقی فرد نسبت به يک محصول (Ao) برابر است با مجموع هر چيزی که در باره آن می داند (bi) ضرب در اهميت آن موارد برای همان شخص (ai). وابستگی 3 الگوی انتخاب مزيت با مولفه های ai با 75% کاهش به 400 عدد تقليل دادند. حتی برندهای ترکيبی همچون تفلون دوپونت نيز با بکارگيری يک استراتژی برند ارشد، و بعنوان يک برند جهانی نچسب، اصلی و تک، بار ديگر بر بازاريابی و ارتقا فن آوری خود تمرکز يافت؛ و پس از آن به گروه محصولاتی همچون، پوشاک، پرده و دکوراسيون داخلی و قالی و پوشش کف توسعه يافت.از بسياری جهات، يک برند ارشد صرفا روش ديگری است که بتوان به زير-برندسازی و سلسله مراتب برند فکر کرد. برای مثال، در سال 2003 بخش بستفودز يونيليور يکی از برندهای قدرتمند خود يعنی سس مايونز هلمن را بعنوان يک برند ارشد جايگيری نمود. سپس با استفاده از برند بعنوان يک چتر برای سس سالاد ويش بون و چند گروه محصول جديد، برند را توسعه داد. اين فشار برای برندهای ارشد که به قيمت حذف برندهای حاشيه ای و زير-برندسازی ديگر برندها تمام می شود به کوچک سازی منجر شده و صرفه جويی های مرتبط با آن را به دنبال خواهد داشت. در سال 2003 يونيليور در يکی از انقباض های متعدد خود، با حذف هر چه بيشتر برندها در حين ايجاد برند ارشد، 8% از نيروی کاری بستفودز و 130 موقعيت فروش، بازاريابی و سرمايه گذاری را حذف نمود (تامسون، انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی

مشاهده پست مشابه : ساعت زنانه ck
[ چهارشنبه 23 دی 1394 ] [ 22:00 ] [ Will ][ بازديد : 224 ]
آخرين مطالب ارسالي
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی گرفتن تبلیغات گوگلتاريخ : شنبه 26 دی 1394
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی دلیل موفقیت یک برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی تبلیغ اینترنتیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی تبلیغات در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو