انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
کاملاً دقیق شوید چندی پیش یک شرکت فعال در حوزه تبارشناسی، چنین سوالی از ما پرسید: چرا اغلب مشتری های ما پس از طی کردن یک دوره آزمایشی رایگان، به استفاده از سروی...
آمار کاربران
نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی آمار مطالب
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیکل مطالب : 46
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیکل نظرات : 1

انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی آمار بازدید
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد امروز : 7 نفر
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبارديد ديروز : 28 نفر
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد هفته : 69 نفر
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد ماه : 86 نفر
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد سال : 778 نفر
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد کلي : 13363 نفر

انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی وضیعت آنلاین
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیافراد آنلاین : 2 نفر
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
پيوندهاي روزانه
امکانات
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
مناسب شما نیستند.، در این بخش درباره فرایند فروش هشدار می‌دهیم. اغلب مشتریان احتمالی برای شرکت شما و محصولات و خدمات شما مناسب نیستند.خریداران اصلی محصولات و خدمات شما چه کسانی هستند؟ در بسیاری از کسب‌و‌کارها ، 20 درصد مشتریان ، 80 درصد محصولات و خدمات را می‌خرند.کار مهم شما پیدا کردن آن 20 درصد از مشتریان است. اگر در کار معامله سهام هستید ، باید مشتریانی پیدا کنید که بیش از همه معامله می‌کنند.اگر تبلیغات می‌فروشید، باید مشتریانی پیدا کنید که بیشترین تبلیغات را می‌خرند.این موضوع کاملا واضح است ، اما بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارها هیچ شناختی از بهترین مشتریان خود ندارند.وقتی از شرکت‌های مختلفی بازدید می‌کنیم که تحقیقات گسترده‌ای در بخش بازاریابی انجام می‌دهند ، با این وجود تیم فروش آن‌ها هدر دادن همه‌ جانبه زمان و پول را متوقف نمی‌کند، به‌شدت متعجب می‌شویم.افراد بخش خدمات مشتری، تیم بازاریابی و نیروی فروش خود را گرد‌هم آورید تا درباره بهترین خریداران بازار صحبت کنند.اولین کار شما تشخیص مشتریان واقعی از افراد مردد است. وقت کافی اختصاص داده و سوالاتی بپرسید. انرژی و منابع فروش شما محدود رسانه های موجود استفاده کنید.ارزیابی روشهای معرفی محصول و همچنین ارزیابی نتایج بدست آمده از هر رسانه و روش بایستی بصورت مستمر انجام شود. در دوره های مختلف زمانی عکس العمل مشتریان در برابر رسانه ها و روشهای مختلف متفاوت است.استفاده از یک مشاور در زمینه ارزیابی رسانه ها و ارائه روشهای جدید می تواند تاثیر زیادی در موفقیت یک محصول یا خدمت داشته باشد.شناخت بازاریابی اینترنتی E Business بازاریابی اینترنتی بخشی از تجارت الکترونیک است که مدیریت اطلاعات ، روابط عمومی ، خدمات مشتریان و بخش فروش را در بر می گیرد.به طور کلی تجارت الکترونیک و بازاریابی اینترنتی از زمانی که دسترسی به اینترنت به صورت گسترده برای عموم مردم فراهم شد، رواج یافته است.شناخت بازاریابی اینترنتیبه طور کلی واژه بازاریابی اینترنتی به استفاده از اینترنت جهت انجام تبلیغات ، فروش کالا و خدمات اطلاق می گردد.این بازاریابی نوعاً بر اصل //پرداخت به ازای هر کلیک// استوار است و شامل آگهی های تبلیغاتی موجود در سایت ها، ایمیل هایی که برای معرفی محصولات ارسال می شود، آگهی های متحرک و جذاب گرافیکی، تبلیغ در موتورهای جستجو، تبلیغات در بی محابا آن را پاک کنند و حتی شما را به عنوان اسپمر بلوکه کنند. اگر چه ایجاد لیست گیرندگان ایمیل به طور طبیعی و با استفاده از راه های قانونی و منطقی، ممکن است قدری دیرتر جواب بدهد ولی به یاد داشته باشید ایمیل هایی که برای ارسال آنها از گیرنده اجازه گرفته اید، بسیار کارآمدتر از ایمیل های فروشی عمل می کند.من بخش عمده ای از موفقیتم را مدیون شبکه پینترست (Pinterest) هستم. تابلوی اختصاصی (Pinboard) شرکت در پینترست که محبوبیت بسیار بالایی بین کاربران دارد، مهمترین عامل فرستادن بازدیدکننده به سایت ماست.Greatist نام شرکتی است که من راه اندازی کرده ام. از نوامبر سال 2011 تا کنون، سایت این شرکت به آدرس http://greatist.com یکی از پررشدترین وب سایت های اینترنتی در حوزه سلامت و تندرستی بوده است.من بخش عمده ای از این موفقیت را مدیون شبکه پینترست (Pinterest) هستم. تابلوی اختصاصی (Pinboard) شرکت در پینترست که محبوبیت بسیار بالایی بین کاربران دارد، مهمترین عامل فرستادن بازدیدکننده به سایت ماست و طبق بررسی های صورت گرفته، حدد 30 تا 40 درصد کل ترافیک سایت ما از پینترست سرچشمه می گیرد.Greatist با داشتن بددهنی ضررهای بسیار خواهید دید. در مقابل مشتری همیشه بگویید: بله قربان، به او نگویید خیر قربان.وقتی مشتری مشکلی دارد به راه‌هایی فکر کنید که می‌توان به او جواب مثبت داد ، حتی اگر لازم بود برای رفع مشکل او نزد همکار دیگری بروید یا به قسمت دیگر شرکت مراجعه کنید. هرگز با مشتری بحث نکنید.به این امر اعتقاد داشته باشید که همیشه حق با مشتری است. اگر مشتری مشکلی دارد، حال اگر مشکلش واقعی باشد یا حاصل سوء تفاهم فرق نمی‌کند.با گوش دادن به حرف‌های او می‌توانید سوء تفاهم را درک کنید و آن‌ها را از میان بردارید. سوء تفاهم ها همیشه وجود دارند.اکثر اوقات این موضوع را نمی‌فهمیم ، چون عادت داریم وسط حرف مشتری بپریم.مشتری به اندازه‌ی ما درباره‌ی محصولمان آگاهی ندارد.بحث کردن مثل شعله است، می‌توانید با موافقت کردن با او شعله را به خاکستر تبدیل کنید، یا با بحث کردن شعله را بیشتر فروزان کنید. به مشتری قول‌هایی بدهید که می‌توانید به آن عمل کنید.همیشه درباره‌ی زمان تحویل ، صورتحساب خدمات، خدمات بی دردسر و این‌طور چیزها قول‌هایی به مشتری می‌دهید.فکر کنید و مراقب باشید با احتیاط عمل کنید. همیشه خطاها قابل انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی

مشاهده پست مشابه : ساعت زنانه ck
[ يکشنبه 15 فروردين 1395 ] [ 6:40 ] [ Will ][ بازديد : 200 ]
آخرين مطالب ارسالي
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی گرفتن تبلیغات گوگلتاريخ : شنبه 26 دی 1394
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی دلیل موفقیت یک برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی تبلیغ اینترنتیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی تبلیغات در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4

درباره سایت
آرشيو
چت باکس




captcha


جست و جو