انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی | |||
|
ه می شوند اين است که فراخواندن نام از حافظه دشوار است چون معمولا آنها از دانش ادراکی مجزا می شوند. با اين همه، يک اليوت و يک پرسی که هستند؟ بدون يک پيوند قوی در حافظه با چيزی خاص که با به يادآوری يک نام ارتباط داشته باشد، به خاطر آوردن آن کار دشواری است.اين استفاده ساده از احساسات در فرآيند تصميم گيری را مورد بررسی قرار خواهيم داد. همچنين به نظر می رسد مصرف کنندگان از استنباط های مبتنی بر تجربه خود از بازار برای فرآوری اطلاعات استفاده می کنند. برای نمونه، ظاهرا بسياری از مصرف کنندگان نمی توانند از عهده جمع و تفريق مقايسه قيمت ها برای مقادير مختلف بند کاملا جديد، هاليستر، معرفی شد. متاسفانه اين تلاش های توسعه برند نتوانست به ارتقا حداقل ها کمک کند. برند مادر نيز از تمرکز محدودی برخوردار شده بود و در کنار مباحث مربوط به ارتباطات بازاريابی، شرکت برای چهارمين بار متوالی در اوايل 2004 با افت شديدی در فروش مواجه می گرديد.ن پلاس است: ‘با انتيسن پلاس ديگر زمان زيادی را برای تسکين درد نيش حشرات تحمل نخواهيد کرد.’ بار ديگر، اينها نمونه های استراتژيک هستند نه خلاقانه، اما توضيح می دهند چگونه به هنگام مواجهه با محرک های منفی می توان بر مزيت تاکيد نمود. ديديم که برند ‘برچسبی’ است که کمک می کند فرد يک محصول خاص را تشخيص دهد هتل ونوس کیش
[ سه شنبه 5 خرداد 1394 ] [ 21:42 ]
[ Will ][ بازديد : 126 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |