close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
    شاید هم مایل باشید در مورد مراسم ازدواج همکارتان و غذاهایی که آنجا سرو شده، مطلبی نگارش کنید ولی اینها، چیزی نیست که مردم به دنبال خواندن آنها باشند. کاربران ما...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی آمار مطالب
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیکل مطالب : 46
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیکل نظرات : 1

    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی آمار بازدید
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد امروز : 34 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبارديد ديروز : 0 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد هفته : 35 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد ماه : 187 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد سال : 3220 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد کلي : 15805 نفر

    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی وضیعت آنلاین
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
    چيزی بی مانند می گردند و به نظر می رسد يک ساليتر راهی کوتاه به آن سوی است. و نيز می دانستيم که هر الماس منحصر به فرد است. هر کدام تاريخ خود را داشته و داستان ويژه ای دارد؛ هر کدام به شکلی با نور بازی می کند. دوبيرز در انتقال اشتياق زنها به طرح های بی مانند به سنگ های منحصر به فرد موفق عمل کرد.ابتدا، تبليغات از طريق داستان منحصر به فرد پيدايش الماس ها به روايت قصه بی تکرار زنها می پردازد. سپس اين اصالت منحصر به فرد با اعطای نام صاحب خود بر آن تثبيت می گردد. دوبيرز اين واقعيت ها را در کنار يکديگر قرار داده و می گويد: هيچ چيز ديگری مانند اين در جهان وجود ندارد. و از آنجايی که مال شماست، قانونا نام شما را بر خود دارد. مانند اليزابت تيلور34 و سارا ميلينگتون35 در بريتانيا و والريا مارتين36 در ايتاليا، به زنها چنين القا می شود که آنها نيز می توانند الماسهايشان را به نام خود نام گذاری کنند.سپس، زنهای واقعی شادی و هيجان اصيلی را به نمايش می گذارند. دوبيرز اين احساس را از طريق زنان مختلفی که با الماسهای خود ارتباط برقرار می کنند به تصوير می کشد. مدلها با عنوان خودشان و بدور از زرق و برقشان به لوی-استراس تصميم گرفته است از نام برند ليوايز بعنوان گروه برندی که تمامی محصولات جين را زير چتر خود می گيرد (و در ادامه مورد بحث قرار خواهد گرفت) استفاده کند و بر پايه اصالت دارايی برند آن به تجارت بپردازد.نگاره 9-2 سبد محصول فولکس واگن را در سال 2001 نشان می دهد. احتمالا خيلی ها می دانند که اودی بخشی از فولکس واگن است، اما نمی دانند برندهای کاملا جداگانه ای نظير بوگاتی ، لامبورگينی و بنتلی نيز بخشی از فولکس واگن هستند. آنها سبد محصول خود را با انواع مختلفی از اتومبيل ها در بالای جدول (محصولات) و بخش های بازار در رديف های جدول دسته بندی کرده و برندهای مختلف خود را در قسمت های مناسب جای داده اند. همانطور که نشان می دهد فولکس واگن بعنوان يک شرکت و با چندين برند از نفوذ زيادی در بخش های مختلف برخوردار است؛ و در همين حال چندين نوع اتومبيل ديگر وجود دارند که تنها يک برند را در دو بخش (کوچک و رده بالا) با پوشش کم عرضه می کنند. شايد دليل اصلی داشتن چندين برند در يک گروه محصول جلب رضايت بخش های مختلف بازار باشد. باروايز و رابرتسون (1992) دلايل ديگری را برای اين موضوع مطرح می کنند.اين سبد شرکت پس از معرفی يک محصول بادوام جديد، بدليل نتايج مايوس کننده فروش، قصد داشت تنها پس از هفت هفته تبليغات را متوقف سازد. اما اين شرکت يک مطالعه نظارتی مستمر را در خصوص اين محصول هدايت می کرد و بواسطه محققين متقاعد شده بود که حتی با وجود پايين تر از حد انتظار بودن فروش، هنوز برای متوقف ساختن تبليغات زود بود. اين تصميم هوشمندانه ای بود. هر بار که برند تبليغ می شد يک افزايش مثبت در تلقی برند و تمايل به خريد اتفاق می افتاد و در نهايت فروش پاسخ داد. علی رغم افت های اجتناب ناپذير در دوره هايی که تبليغات حضور نداشت و دوره های زمانی که نياز بود تا کسانی که تمايل مثبتی را شکل داده بودند عملا خريد کنند، گرايش يکنواخت رو به رشدی در طول زمان مشاهده می شد. بدون نظارت مستمر بر آنچه که اتفاق می افتاد، مديران برند نمی توانستند اطلاعات مورد نياز خود را جهت اخذ تصميمات استراتژيک دقيق بدست بياورند. آگاهی برند برای تمامی برندها حياتی است اما برای محصولات جديد حياتی تر است. اگر آدم ها برند جديد را نشناسند هيچ شانسی وجود نخواهد داشت که آن را امتحان کنند. در زمان معرفی يک برند جديد به بازار، بسيار مهم است کنید. سپس موقعیت تبدیل وضعیت از رایگان به دائمی برای آنان ساده تر خواهد بود. فروش از این طریق میزان درآمد شما را بالا برده و امکان ارائه مطالب جدید به کاربران فعلی را فراهم می کند.6- متا دیتای خوبهمه روزه بر اهمیت توصیفات و کلمات کلیدی در iTUNES افزوده میشود. به ویژه اکنون که صفحات آن در گوگل، بینگ و غیره مورد جستجو قرار می گیرند. دقیقاً همانند وبسایتها، این داده ها نیز بایستی از همخوانی برخوردار باشند. از کلمات و عبارات کلی همچون بازی، رایگان، اپل وغیر ه استفاده نشود. قرار گرفتن در دسته بندی صحیح اپلیکیشن ها نیز اهمیت برخوردار است. موقعیت های چارتی مناسب باعث فروش بهتر میشود. قرار گرفتن در 10 اپلیکیشن برتر دسته سرگرمیها، موقعیتی رویایی برای فروش به وجود می آورد.اما امکان حضور در این صفحه با 100 دانلود در روز اتفاق نمی افتد. شاید در زیرگروه عکاسی و سبک زندگی این موقعیت برای شما نیز پدید آید. از دقیق بودن متا دیتای خود مطمئن شوید و موقعیت خود را ارتقاء بخشید. از گزافه گویی پرهیز کنید.7— بهینه سازیبه خاطر طبیعت دور انداختنی اپلیکیشن ها، شانس فروش در لحظه اول را از دست ندهید. تعداد کمی انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی

    مشاهده پست مشابه : چراغ مطالعه USB - LED
    [ چهارشنبه 27 خرداد 1394 ] [ 19:33 ] [ Will ][ بازديد : 241 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی گرفتن تبلیغات گوگلتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی دلیل موفقیت یک برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی تبلیغ اینترنتیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی تبلیغات در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو