close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
    جايگزين فرستاده است. در اين ميان فراهم‌كنندگان كوچك و از نظر مالى ضعيف CRM شركت‌هاى‌شان را تعطيل كردند و به كسب ‌و كارهاى ديگر پرداختند و يا با ديگران ادغام شدن...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی آمار مطالب
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیکل مطالب : 46
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیکل نظرات : 1

    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی آمار بازدید
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد امروز : 86 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبارديد ديروز : 0 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد هفته : 87 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد ماه : 239 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد سال : 3272 نفر
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیبازديد کلي : 15857 نفر

    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی وضیعت آنلاین
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتیافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
    استراتژیک در واشنتگتن دسی انجام شد نشان می دهد 20% از بانک هایی که به نیاز مشتریان خود اهمیت داده اند تقریبا دو برابر بانک هایی بوده که به این موضوع توجه نکرده اند. طبق تحقیق دیگر توسط باب و دی اسمیت مسئولین مرکز تحقیقات بازاریابی اسمیت در کنتاکی، مشتری راضی به سه تا پنج نفر دیگر در مورد بانک خود اطلاع می دهد در حالی که مشتری ناراضی با پانزده تا بیست نفر در مورد تجربه بدی که در یک بانک داشته صحبت می کند. بنابراین بها دادن و ارزش گذاشتن به آرا و نظرات مردم بهترین سبک بازاریابی محسوب می شود و مهمترین مساله در بانکداری جلب رضایت مشتریان است.اهداف CRMبراساس نظریات نول، بارنت، سویفت، گالبریث و راجرز CRM نوعی چارچوب یکپارچه و استراتژی کسب وکار محسوب می شود.آنها سه هدف را برای چارچوب سازمانی CRM شناسایی کرده اند که عبارت از: - استفاده از ارتباطات با مشتریان موجود برای افزایش درآمد- استفاده از اطلاعات یکپارچه شده برای خدمات برتر- معرفی نیز صدق می کند، یک تخفیف در وقت مناسب می تواند سفارش هایی را به همراه داشته باشد که در دیگر زمان ها امکان رخ دادن آن وجود ندارد. خوشبختانه سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) می تواند تمام اطلاعاتی که فروشندگان برای تحلیل الگوهای خرید مشتریان نیازمندند در اختیار آنها قرار دهد. بنابراین شرکت می داند که چه زمانی برای ارائه تخفیف های مؤثر مناسب می باشد. دو موقعیتدر کل دو زمان عمده و مشخص برای ارائه تخفیف وجود دارد و البته موقعیت های متعددی نیز وجود دارد که شرکت ها نباید در آن مواقع اقدام به ارائه تخفیف کنند. در حالت ایده آل ارائه تخفیف باید چیزی باشد که مشتری احتمالی به آن علاقمند باشد – به این معنا که به خاطر قیمت دچار تردید شوند نه به خاطر ویژگی ها، رنگ، مد، یا دیگر موارد. در بهترین حالت این تخفیف باید به اندازه ای باشد که مشتری احتمالی را برای خرید اغوا کند نه اینکه بر روی درصد تخفیف چانه زنی کنند.موقعیت دیگر زمانی است که میخواهیم مشتریان های تحقیق صادرات را روی عملکرد صادرات شرکتها به طور عمده حجم فروش،رشد صادرات و سودآوری از طریق استفاده از آنالیز رگرسیون را آزمایش می کند.بر طبق این تحلیل مطالعه مشخص می کند که منابع داخلی اثر مثبت و مهمی روی شاخص عملکرد صادرات دارند درحالیکه منابع اطلاعاتی صادرات دیگر اثر قوی اما منفی در همه شاخصهای عملکرد دارند.به عبارت دیگر منابع اطلاعاتی خارجی هیچ گونه تاثیری روی شاخص عملکرد ندارند.لئونیدو و کاتزیکز دریافتند که اطلاعات از طریق مدیران و قراردادهای شخصی به دست می آید اطلاعات جمع آوری می شود درحالیکه مشارکت در ماموریت های تجاری یک تفاوتی بین شرکتهای سودآور پایین و بالا در بازارهای صادرات ایجاد می کند.در مطالعه اخیر آنها دیافتند که اطلاعات درباره ویژگی های بازار اثر مثبت و مهمی روی شاخص های عملکرد دارد در حالیکه اطلاعات درباره ویژگیهای محیط کلان اثر مثبت و مهمی روی شاخص های فروش و رشد دارند نه روی سودآوری. این یک حرکت از مطالعه هارت و دید مشتریانتان محو و نامرئی باشند.زمانی که مشتری شما داخل یک حلقه گرفتار آمده است میزان کاغذبازی (خواه کاغذ واقعی خواه بر روی صفحه کامپیوتر) را در کمترین حد خود نگه دارید. فرآیندهای خود را بگونه ای طراحی کنید که مشتری مجبور نباشد در هر تعامل به یک سوال چندین بار پاسخ دهد. برای مثال اگر شما نام و آدرس مشتری خود را درون سیستم دارید دیگر لازم نیست در هر تراکنش این اطلاعات را از او بخواهید. برای این منظور یک تأییدیه سریع که نشان دهد آدرس مشتری تغییر نکرده است تمام کاری است که شما باید انجام دهید. مطلب مرتبط: مدیریت بازاریابی در Microsoft CRM پاسخ ها را در اختیار داشته باشیدتا آنجا که ممکن است کارمندانی که رودررو با مشتریان در ارتباط هستند، بایستی تمام پاسخ های احتمالی به پرسش های متنوع مشتریان را در اختیار داشته تا در کمترین زمان به سوالات مشتری پاسخ دهند. بدیهی است که شما نمی توانید به تمام پرسش های ممکن مشتریانتان پاسخ دهید، اما کارمندان انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی

    مشاهده پست مشابه : دانلود رایگان نرم افزار قوانین جمهوری اسلامی
    [ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 23:17 ] [ Will ][ بازديد : 125 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی گرفتن تبلیغات گوگلتاريخ : شنبه 26 دی 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی دلیل موفقیت یک برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی تبلیغ اینترنتیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی تبلیغات در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو