|
انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی تمرکز، تمرکز، تمرکز.این سه کلمه مهم در برندینگ وجود دارند. خطر بندرت درتمرکز خیلی زیاد است، بلکه درتمرکز خیلی کم است. نام تجاری غیرمتمرکز، نامی است که آنقدر وسی...
|
|||
|
|
تمرکز، تمرکز، تمرکز.این سه کلمه مهم در برندینگ وجود دارند. خطر بندرت درتمرکز خیلی زیاد است، بلکه درتمرکز خیلی کم است. نام تجاری غیرمتمرکز، نامی است که آنقدر وسیع است که هواخواه چیزی نیست. برعکس، نام تجاری متمرکز، واقعاً می داند که چیست، چرا متفاوت است و چرا مردم آن را می خواهند.12 مشاهده پست مشابه : عطر مردانه هوگو بوس نامبر وان Hugo Boss Number One [ پنجشنبه 24 ارديبهشت 1394 ] [ 22:20 ]
[ Will ][ بازديد : 197 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
بازاریابی به شیوه نوینتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
ایجاد وفاداري به برندتاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
الگوی اقتصاد سنجیتاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
گرفتن تبلیغات گوگلتاريخ : شنبه 26 دی 1394
دلیل موفقیت یک برندتاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتیتاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
تبلیغ اینترنتیتاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
وب سایت ملی دانلودتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
تبلیغات در گوگلتاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
| [ سرویس وبلاگ دهی][ طراحي : قالب سبز] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir] | |||