انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی | |||
|
برند محسوب می شوند و چگونه استفاده صحيح از جايگيری تبعيت می کند. ديديم که آگاهی برند هم مبنای بازشناسی دارد و هم مبنای به يادآوری، بسته به اينکه آيا در اکثر موقعيت های خريد مصرف کننده برند را می بيند و يک نياز را به ياد می آورد، يا اينکه با بروز يک نياز برند به يادآورده می شود. سرانجام اينکه ديديم استراتژی تلقی برند به ميزان درگيری مردم با تصميم خريد بستگی دارد که از منظر ريسک و انگيزش های محرک رفتار خريد در يک گروه محصول تعريف می شوند.اگر قرار باشد مجموعه ای از برندهای بزرگ بريتانيايی جمع آوری شوند، اندرکس در جايگاه برترين ها قرار می گيرد و به حق شايسته جايگاه ‘فوق برند’ می باشد. با اين وجود بايد گفت بطور شهودی عجيب است که يک برند کاغذ توالت بتواند چنين افتخاری را نصيب خود کند. به نظر نمی رسد احترامی را که مصرف کنندگان برای اين برند قايل می شوند با کاربرد خود کالا نيز تناسب داشته باشد! ادعای ما اين است کهدر اين نمونه تاريخی چنين اعتباری عمدتا از سگ لابرادوری حاصل می شود که از سال 1972 در تبليغات تلويزيونی اندرکس حضور دارد.موفقيت اندرکساندرکس بزرگترين و پر فروشترين برند بازار است و می سازد ، سیستم پاسخگوی تلفنی نصب کنید و با آرامش غذای خود را صرف کنید" تاثیر این تبلیغ شاید دهها برابر بیش از نوشتن مشخصات تخصصی و بی روح در مورد دستگاه باشد.پس از نوشتن متن مناسب ، نوبت به نوشتن مزایای کلیدی محصول می شود.بسیار مهم است که دریابید بین مشخصات و مزایای محصول تفاوت عظیمی وجود دارد.بسیاری از سازندگان تبلیغ ، مشخصات محصول را نام می برند ، ولی اگر مزیت هر مشخصه بیان نشود ، خواننده محصول را نخواهد خرید.فرض کنید مدادی بادوام تر ، طولانی تر و ارزان تر از رقیبان تولید کرده اید و آن را در بسته های دوازده تایی به فروش می رسانید. یکی از مشخصات کالای شما ، طول 19 سانتی متری مداد است. بیان این مشخصه فروش را افزایش نخواهد داد، حال مزیت این مشخصه چیست؟ "این مداد طولانی تر از مدادهای معمولی 17 سانتی است و بنابرین دیرتر تمام می شود و به صرفه تر است." ذکر مزیت آن مطمئنا ، باعث افزایش فروش خواهد شد.خوانندگان مانند تولیدکنندگان فکر نمی کنند ، آنها مدادهای موجود در بازار را اندازه گیری نکرده اند که با دانستن طول 19 سانتی مداد خوشحال شوند ! مشخصه دیگر این کالا آن است که در بسته های 12 تایی بنویسید که با خواستههای گروه هدف و عمده کسانی که وبلاگ شما را میخوانند، همخوانی و ارتباط داشته باشد. البته این بدان معنا نیست که حتماً باید کالا یا خدمات تان را نیز تبلیغ کنید.موضوعاتی را انتخاب کنید که در زندگی روزمره مخاطبان و مشتریان تان سودمند یوده و برایشان ارزشمند است. اگر به خوبی از عهده انجام این کار برآیید، کاربران برای خواندن پستهای بعدی ، دوباره به سراغ وبلاگتان میآیند.سپردن کار وبلاگنویسی به یک کارمند هم، ایده بسیار خوبی است. بدیهی است، منظورم هر کارمندینیست! بلکه کار را به کاردان بسپارید. کسی که برای خودش گاه به گاه در وبلاگ شخصی اش، پست می زند. فردی را انتخاب کنید که دوست دارد صدای خود را به دیگران برساند.گاهی اوقات در وبلاگ دیگران به عنوان مهمان و کارشناس پست بگذارید. به وبلاگهای دیگران مراجعه کنید و در مورد مطالب آنها کامنت بگذارید. با دیگر وبلاگنویسان ارتباط دوستانه برقرار کنید.2. تفاوت بین SEO و PPC چیست؟بهتر است ، ابتدا تعریف مختصری از این دو ارائه نمایم. سئو مخفف Search engine optimization، به معنای بهینهسازی سایت، برای موتورهای جستجو یا سرچ انجین هاست. حرفه ای به نظر نرسد، شانس شما برای موفقیت بسیار کم خواهد بود. اگر تمایل دارید که وب سایت تان یکی از مهمترین فاکتورهای موفقیت در تجارت اینترنتی باشد ۱۸ نکته را در وب سایت خود رعایت کنید: نکته کلیدی اولاگر بهترین ایده و بهترین وب سایت را داشته باشید ولی در نتایج اول موتورهای جست و جو نباشید یعنی هیچ گاه قابل دسترس نیستید.سعی کنید وقت زیادی را صرف کلمات کلیدی وب سایت خود کنید.از خود این سوال را داشته باشید که کاربران اینترنتی برای نیازهای خود در اینترنت چه کلماتی را جستجو می کنند؟کلمات کلیدی و نیازهای کاربران اینترنتی را در وب سایت خود پیدا و سعی کنید در نتایج اول موتورهای جست و جو باشید. نکته کلیدی دوموب سایت شما در هر موضوعی که باشد قسمت خبرنامه را فعال کنید، خبرنامه یکی از مهمترین بخش ها برای یک وب سایت است زیرا با راه اندازی خبرنامه نه تنها لیستی از علاقه مندان با موضوع وب سایت تان را جمع آوری کرده اید بلکه به بازدیدکننده وب سایت خود این حس را انتقال داده اید که برای ادامه کار حرف های بسیاری دارید که کاربران می توانند با عضویت در خبرنامه سایت از همه آنها مطلع شوند. نکته کلیدی سومیکی بهترین راه تبلیغ در گوگل
[ دوشنبه 22 تير 1394 ] [ 21:56 ]
[ Will ][ بازديد : 150 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |