close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 46
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 19 نفر
    بارديد ديروز : 15 نفر
    بازديد هفته : 86 نفر
    بازديد ماه : 358 نفر
    بازديد سال : 2186 نفر
    بازديد کلي : 12051 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 3 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    چگونگی انتخاب جهت خريد از سوی مصرف کنندگان و در حاليکه آنها با محصول درگير نشده اند چه می دانيم؟روشن است که مصرف کنندگان از دانش کمی در خصوص تفاوتهای بين برندها برخوردارند و همه را مشابه هم می بينند. از اين جهت چنانچه هر گونه باوری در مورد يک برند واحد داشته باشند احتمالا بسيار ضعيف بوده و به راحتی تغيير می کند. از آنجايی که مصرف کنندگان خواهان رضايت بوده و الزاما خواستار مشعوف شدن نيستند، به نظر می رسد اجتناب از تلاش های ذهنی و فيزيکی محرک های کليدی باشند. شايد معيار اصلی اين است که انتخاب آنها آنی باشد که کمترين مشکل را برايشان بوجود بياورد. گفته می شود که در اکثر مواقع، مصرف کنندگان بطور آگاهانه به محيط اطلاعاتی توجهی نمی کنند بلکه رفتارهای گذشته را بعنوان راهنما مورد استفاده قرار می دهند. در اغلب اوقات شناخت يک برند عامل اصلی پيش بينی خريد به حساب می آيد و برندهای ‘با درجه شناخت بالاتر’ تنها مواردی هستند که احتمالا مشتری از بين آنها به انتخاب دست می زند، مگر اينکه برخی عوامل موقعيتی در لحظه فروش برند جديدی را مورد توجه آنها قرار دهد.می دانيم که مصرف کنندگان تعداد معدودی از برندها جدیدی را به مجموعه قابلیت های فضای عمومی برای تبلیغ و اطلاع رسانی تجاری افزوده است.براساس تحقیقاتی که اخیراً منتشر شده سرمایه گذاری در بخش تبلیغات و آگهی اینترنتی در ایالات متحده آمریکا برای اولین بار از مرز۱۰ میلیارد دلار به ۱۳ میلیارد دلار می رسد.محققان پیش بینی می کنند که در چهار سال آینده با سرمایه گذاری بیش از ۱۰ میلیارد دلاری شرکت ها در این زمینه این رقم حتی به بیش از ۲۲ میلیارد دلار برسد.چنین رشدی در بازار تبلیغات اینترنتی در حالی اتفاق می افتد که رفتار و واکنش های کاربران روی شبکه نسبت به سال های قبل بسیار تغییر کرده و به مراتب کاربران نسبت به آگهی های اینترنتی که هر روز با شیوه های جدیدی به آنها عرضه می شوند مقاوم تر شده اند. کاربران اینترنت به تازگی نسبت به ده دوازده سال قبل بسیار حرفه ای تر شده اند به عنوان مثال کاربری که ده سال قبل می خواست به یادگیری اینترنت بپردازد حداقل به چند ماه کار برای فراگرفتن مهارت لازم در این زمینه نیاز داشت این در حالی است که کاربران امروزه طی ۱۵ روز و حتی کمتر به راحتی همان مهارت را کسب می کنند. این شکل فراگرفتن مهارت های اینترنتی روی میلیون ها مشتری جدید قرار بگیرند. علاوه بر این می توانید در هر لحظه از روز انتظار فروش محصولات تان را داشته باشید و این قدرتی است که حتی بهترین مناطق تجاری دنیا هم نمی توانند به شما بدهند.لیست محصولات فروشگاه فیزیکی را با فروشگاه اینترنتی هماهنگ کنید بعد از ایجاد فروشگاه اینترنتی، اطمینان حاصل کنید که لیست همه ی محصولات فروشگاه فیزیکی شما در وب سایت فروشگاه اینترنتی تان قرار گرفته است. فروشگاه اینترنتی داده ورزان به عنوان یک نرم افزار فروشگاهی قدرتمند ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا کار هماهنگ سازی را برای شما ساده تر کند. مدیریت اطلاعات محصولات و مشتریان نیز یکی از موارد مهمی است که باید در نظر داشته باشید. پس بهتر است یک ارتباط قوی بین فروشگاه فیزیکی و اینترنتی تان برقرار کنید. پیشنهاد ما استفاده از یک سیستم "سی آر ام" یا "سیستم مدیریت ارتباط با مشتری" قوی برای مدیریت این اطلاعات است. مدیریت سفارش هاکمبود محصولات یکی از موقعیت هایی است که هیچ صاحب فروشگاهی دوست ندارد در آن قرار بگیرد. با ارائه ی همزمان خدمات فیزیکی و اینترنتی یک تجربه ی بی نظیر را به مشتریان خود ارائه می كن را ملاحظه كند.موقعی كه ری كراك به محل رسید خیلی تعجب كرد زیرا صف طولانی برای خرید همبرگر ایجاد شده بود واو میزان بازار همبرگر را ۲۵۰ هزار دلار تخمین زد.علاوه بر آن، او تحت تاثیر سرعت انجام كار و تمیزی محیط كار قرار گرفت.قیمت این همبرگر 15 سنت بود.چیپس ها همواره ترد و تازه زیر گرمكن برقی قرار داشت.مشتریان زیادی وارد و خارج شده و به هیچ گونه وسایل و ملزومات زیاد نیاز نبود.ری كراك عجیب به این كار علاقه مند شد و مدت دو روز با برادران مك دونالد كلنجار رفت تا توانست امتیاز عرضه آن را با شرط ۱/۹ درصد فرانشیز، دریافت دارد و در مدت فقط ۲۲ سال، شركت او به ثروت میلیارد دلاری رسید و دوشادوش شركتهای معظم نظیر زیراكس ۶۳ ساله و یاIBM ، ۴۶ ساله قرار گرفت. استراتژی کراکری كراك بزرگترین فرصت را در عرضه غذا برای خانواده های مقتصد یافت كه دنبال سرویس سریع ، محیط تمیز و غذای با كیفیت بودند.او این نیاز و خواست را در جوك ها و شوخی های افراد، صف های مشتریان و نحوه سفارش غذاها به وضوح مشاهده و از رویكرد خود بااین عنوان دفاع كرد كه رفت و آمدها و ایستادنهای بیهوده وجهه مك دونالد را تحت كنترل خانواده ها

    جايگيری برند در ارتباطات
    [ شنبه 7 فروردين 1395 ] [ 17:54 ] [ Will ][ بازديد : 176 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو