انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی | |||
|
دارند تا اعتبار مالی بازاريابی را به شکلی بهينه بين برند ارشد، برندمادر و زير برندها تقسيم کنند؟ اينها فقط تعدادی محدود از سوالاتی بودند که بايد به هنگام ايجاد برند ارشد بدقت پاسخ داده شوند (آپشو و تيلر ، 2000).امروزه ايجاد برندهای ارشد بيش از پيش بعنوان يک استراتژی قبض مورد استفاده قرار می گيرد. با اين وجود لازم است که اين استراتژی نه تنها از جنبه محصول و سبد برند يک شرکت بلکه، همانطور که توضيح داده شد، از جنبه ساختار سازمانی شرکت و توانايی آن در مديريت موثر برند ارشد نيز مورد توجه قرار بگيرد. مديريت برند(Brand Management)، برنامهي كاربردي تكنيكهاي بازاريابي يك محصول خاص، خط محصول و يا برند است. هدف از اين نوع مديريت، افزايش ارزش محصولات براي مشتريان و در نتيجه كسب حق امتياز براي آن محصولات است. بازاريابان، به آرم تجاري به عنوان وعدهاي مينگرند كه دربارهي كيفيت مورد انتظار مشتريان از محصولات بهآنها داده شده است. هزينهي يك برند خوب، بيش از هزينهي ساير محصولات عادي ديگر است. يك علامت تجاري اقتصادي اغلب بخشهاي منعطف بازار را در برابر قيمت مورد هدف قرار ميدهد. يك علامت تجاري را نمیشناسد؟وقتی یک مشتری راضی ، مشتری احتمالی جدیدی معرفی میکند ، نتیجه کار را به مشتری معرف گزارش دهید و جزئیات را برای او تعریف کنید.مردم نسبت به آنچه به دوستان و آشنایان آنها گفتهاید و پاسخ آنها، کنجکاوی بیشازحدی دارند.وقتی مشتری ارجاعی خرید میکند، یک نامه تشکر و یا حتی یک هدیه برای فردی که او را معرفی کرده بفرستید.گزینه موردعلاقه من سبد هدیهای پر از خوراکیهای خوشمزه است. مردم همیشه از دریافت هدایا خوشحال میشوند و اگر قدردانیتان را به آنها نشان دهید، احتمالا در آینده نیز شما را به دیگران توصیه خواهند کرد.کتابها، مقالات، سیدیها و برنامههای آموزش فروش بسیاری به این هفت گام فرایند فروش پرداختهاند. نکته مهم آن است که گاهی بهبودی کوچک در یک حوزه، منجر به موفقیتهای بزرگ میشود.بازاریابی محصولات، همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده، به همین علت استفاده از روش های قدیمی و منسوخ بازاریابی صرفا زحمات شما را دو چندان می کند. برای موفقیت در این زمینه باید ...بازاریابی محصولات، همیشه از اهمیت زیادی برخوردار بوده، به همین علت استفاده از روش های قدیمی و منسوخ بازاریابی صرفا طولانی هم ، شیوه موفقی به شمار نمیآید. تا آنجا که میتوانید ، پست ارسال کنید. اما توجه داشته باشید که اگر بکوشید «هر روز» یک پست بنویسید و منتشر کنید و خود را شدیداً به این کار متعهد و ملزم بدانید، چه بسا چندی بعد، با فروکش کردن شور و شوق اولیه، دچار فرسودگی شده و این کار را شاق و پرزحمت قلمداد کنید. به هر حال تعادل را از دست ندهید.پستهایتان را کوتاه بنوسید و از پرحرفی و اضافات بپرهیزید. رک و پوستکنده اصل مطلب را بیان کنید.راز موفقیت در کار کردن با تمام رسانه¬های اجتماعی «اعتدال» است. این کار یک سم کشنده است که در پنج دقیقه، چند پست ایجاد کنید و سپس در باقی روز هیچ پستی منتشر نکنید. این روش کاملاً غلط است.از ایدههای منحصر به فرد خودتان سخن بگویید وبه راه حلهایی که برای غلبه بر دغدغههای مشتریانتان میتوانید به آنها پیشنهاد دهید، اشاره کنید. به هوش باشید و ببینید دیگر وبلاگنویسهایی که در حوزه کاری شما فعالیت میکنند، درباره چه موضوعی قلم فرسایی میکنند. همیشه برای الهام گرفتن در این خصوص، به چیزهایی که در اطرافتان اتفاق می افتد دقت کنید.به یاد داشته باشید که همیشه پستهایی دادهاید. شخصیت خوبی داشته باشید.سالم باشید ، از نظر ذهنی هم سالم بمانید.فردیت و عادات ذهنی، شخصیت شما را میسازد. فرقی نمیکند که در کار خود تا چه حد قوی یا ماهر باشید ، اگر ذهنی سالم نداشته باشید و صادق نباشید هرگز به نتیجهی خوبی دست نمی یابید. سخنگوی خوبی باشید.هر فردی که در هر اداره یا شرکتی کار کند، باید بتواند درست و خوب با دیگران صحبت کند.این کار با کمی تلاش عملی میشود.این طرز فکر را از سر خود بیرون کنید که فقط فروشنده باید بتواند خوب با مشتریها صحبت کند. طرز برخورد از لباس و پوشاک مهمتر است. اگر کسی کت و شلوار شما یادش بماند و لبخند شما را بهیاد نیاورد ، در این صورت به اندازهی کافی لبخند نزدهاید. شنوندهی خوبی باشید.خوشصحبت بودن امر خوبی است، اما هر شخص باید ابتدا شنوندهی خوبی باشد.بی آنکه در صحبتهای مشتری وقفهای ایجاد کنید، حرفهای او را خوب گوش کنید.این کار مشکل است اما نتایج خوبی در بر دارد. نویسنده و خوانندهی خوبی باشید.مشتری انتظار ندارد برایش متن ادبی بنویسد اما انتظار دارد مطالب را واضح و صحیح بنویسد.دست خط شما باید خوانا باشد، اگر مجبورید آرام و با حروف ایجاد وفاداري به برند
[ شنبه 26 دی 1394 ] [ 19:26 ]
[ Will ][ بازديد : 173 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |