انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی | |||
|
های اطلاعاتی شرکت های معتبری که مشتریان آنها می توانند مشتری محصول ما باشند اثربخشی بیشتری دارد.همچنین باید بسترهای لازم برای ارسال ایمیل به صورت انبوه را هم فراهم ساخت.برای این منظور می توان از نرم افزارهای امتحان پس داده موجود در بازار استفاده کرد.باید مراقب بود که ارسال انبوه ایمیل باعث جریمه وب سایت ما توسط ارائه دهندگان خدمات اینترنتی نشود.همچنین باید مراقب بود که ایمیل های ما به عنوان اسپم یا مزاحم شناخته نشوند چون در اینصورت ایمیل های ما در پوشه اسپم یا همان ایمیل های ناخواسته وارد شده و در این صورت احتمال خوانده شدن پیام ها به شدت کاهش می یابد.نکته بسیار مهم دیگر به روز رسانی بانک اطلاعاتی است.توصیه می شود حداقل به صورت ماهانه بانک اطلاعاتی به روز شده تا اطلاعات جدید به بانک اطلاعاتی وارد شده و در مقابل اطلاعات غیرمرتبط یا غیرفعال نیز از بانک اطلاعاتی حذف شوند.اثربخشی برنامه ارتباطی از طریق ایمیل بستگی به بانک اطلاعاتی مورد استفاده دار. هر چقدر بانک اطلاعاتی ما غنی تر باشد، احتمال موفقیت هم بیشتر می شود.۵ فرایند بازاریابی از طریق پست الکترونیک چیست؟فرایند بازاریابی از طریق پست محصولات و خدمات شما خواهد بود.سوالات ، کلید کار و اعتماد ، عامل حیاتی در این فرایند هستند. قانون سوم: تشخیص دقیق نیازهابسیاری از مشتریان وقتی با شما صحبت میکنند نمیدانند نیازی دارند که برآوردن آن از عهده محصول یا خدمت شما ساخته است.آنها افرادی مردد هستند و صرفا به جمعآوری اطلاعات میپردازند.وقتی با مشتری صحبت میکنید ، ممکن است نیازی داشته باشد که مشخص ، نامشخص یا غیرواقعی باشد.اگر نیاز مشخص باشد ، ممکن است مشتری روش دقیق برآورده کردن آن را بداند و یا نداند.ممکن است نیاز واقعی او با آنچه فکر میکند نیاز دارد ، بسیار متفاوت باشد.اگر نیاز نامشخص و مبهم باشد ، شما و مشتری تنها از طریق معاینه و تشخیص میتوانید نیازهای موجود را به دقت بشناسید و روش برآورده کردن آنها به وسیله محصولات و خدمات خود را مشخص کنید.در بسیاری از موارد ، مشتری ممکن است فکر کند نیازی دارد ، درحالیکه شرایط او واقعا رضایت بخش است. او به محصول یا خدمت شما احتیاجی ندارد و کار شما بهعنوان فروشنده حرفه ای آن است که این موضوع را به او گوشزد کنید.پرسیدن سوالات مختلف کلی و جزئی و گوش سپردن به پاسخ آنها ، روش دقیق اندرکس بسيار شبيه خصوصيات جمعيت عمومی است (که انتظار می رود نيمی از خانه داران آن را خريداری کنند)، اما خصوصيات وفادارترين مصرف کنندگان، احتمالا بدليل قيمت بالاتر آن، کمی قديمی تر است. از اين رو، بسيار اهميت دارد که غير مصرف کنندگان اندرکس برای آن ارزش قايل شوند چون ممکن است در آينده به يکی از مصرف کنندگان آن تبديل گردند. مانند بسياری از بازارهای خوار و بار، اندرکس با خطرات چشمگيری از ظهور برندهای خرده فروشی مواجه بود. اما سهم بازار اندرکس و سياست تبليغات مستمر از رشد آنها جلوگيری می کرد. همچنين رشد سريعو شگفت انگيز موضوعات ‘سبز’ بر کل بازار تاثير گذاشت و اندرکس برای اولين بار در تاريخ برند خود با يک تهديد احساسی مواجه می شد. اما علی رغم اين حقيقت که بازيافت مداوما مهمترين موضوع برای مصرف کنندگان اين بازار بوده است، اندرکس هميشه، حتی در مقابل رقيب خود کلينکس که نسخه های بازيافتی نيز عرضه کرده است، برندی متصور می شد که دوست دار طبيعت است. و با اجرای تبليغاتی در خصوص معرفی اسکات بعنوان يکی از بزرگترين غرس کنندگان درخت، فروش خود را از محولات بازيافتی فراتر برد. نهايت اينکه می توان مقابل، استفاده از سرور اختصاصی، یک امتیاز امنیتی برای وبسایت طراحی شده شما محسوب میشود. وقتی شما از سرور اختصاصی استفاده کنید، فقط وب سایت طراحی شده شما است که به سرور و برنامههای آن دسترسی دارد. بدین ترتیب شما میتوانید به طور کامل بر سرور و برنامه تحت اجرای آن نظارت داشته و از امنیت وبسایت طراحی شده خود مطمئن باشید.2. همیشه گوش به زنگ بسته های به روزرسانی و وصلههای امنیتی برنامههای سرورتان باشید و به سرعت آنها را نصب کنیدامنیت اطلاعات و سرور، که مهمترین مساله برای یک مشتری است، اغلب اوقات کمترین اهمیت را برای شرکت های ارائه دهندهی هاست، دارد. (و حتی شاید برایشان مهم نباشد!)شرکتهای ارائه دهنده هاست ، هنگام قرارداد می گویند که از امنترین و بهترین نرمافزارهای امنیتی برای حفاظت از اطلاعات وب سایت طراحی شده شما استفاده میکنند، اما اگر آنها برنامههای در حال اجرا را به روز نکنند و وصلههای امنیتی را روی آنها نصب ننمایند، وبسایت طراحی شده شما در برابر انواع خطرات آسیبپذیر خواهد بود. (دقت کنید که نصب وصلههای امنیتی باید در اولین فرصت و کمترین زمان ممکن انجام شود، زیرا هکر گرفتن تبلیغات از گوگل
[ چهارشنبه 25 فروردين 1395 ] [ 7:59 ]
[ Will ][ بازديد : 196 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |