انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی | |||
|
سایت، در اولین نتایج گوگل قرار بگیرید.3- هرچه سایت متنوعتر باشد و محصولات بیشتری داشته باشد ، فروش بیشتر میشود:یکی از سریعترین راههای شکست در کسبوکار اینترنتی آن است که به ارائه و فروش محصولاتی بپردازیم که هیچ ارتباطی به همدیگر ندارند.فروشگاههایی که به ارائه محصولات در یک حوزه مشخص میکنند شانس موفقیت بیشتری دارند.سایتهای بسیاری مشاهده میشود که به فروش محصولات مختلف از کتاب تا لباسهای ورزشی میپردازند.این روش در کسبوکارهای کوچک مناسب نیست و کار را سختتر میکند.هرچه طیف مخاطبان خود را محدودتر کنیم ، توانایی ما در ارائه خدمات اختصاصی و متمایز بیشتر میشود.در وب باید بهعنوان متخصص شناخته شویم تا فروش بیشتر شود.اگر تصمیم بگیرید که یک تلفن همراه را بهصورت اینترنتی خریداری کنید به چه سایتی مراجعه میکنید؟ سایتی که بهصورت تخصصی در زمینه تلفن همراه فعالیت میکند ، یا سایتی که در آن انواع محصولات از لباس گرفته تا موبایل فروخته میشود. مدل کسب درآمد از اینترنتقبل از پرداختن به مدل صحیح کسب درآمد از اینترنت بهتر است به چند واقعیت مهم توجه کنیم.احتمال خرید در بازدید اول تقریبا خود بدل گردید استفاده از مطالب مختلف در سایت، باعث ارتباط افراد زیادی با سایت شما خواهد شد. سایت شما می تواند به عنوان یک منبع اصلی و راهنما برای خریداران تلقی شود که این مورد به افزایش اعتماد مشتری نسبت به فروشگاه و سایت شما می افزاید و در دراز مدت باعث افزایش فروش شما خواهد شد. از تولید کننده ها بخواهید شما را به عنوان فروشنده ی مورد اعتماد خود معرفی کنندبسیاری از کارخانجات و تولیدی ها، بخشی با عنوان "کجا خرید کنم" یا "فروشندگان" دارند، پس تلفن را بردارید و با تولیدکننده ی خود تماس بگیرید. قبل از تماس مطمئن شوید که سایت شما از نظر محتوا و کیفیت قابل رقابت با سایر وبسایت های لیست شده می باشد. جدا از بحث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر، از طریق انتشار لینک تان در وب، متوجه خواهید شد که بازدیدکنندگانی که از طریق این سایت ها وارد می شوند، پتانسیل بیشتری برای خرید دارند. از لیست ایمیل های تبلیغاتی استفاده کنیدقانع کردن یک مشتری قدیمی برای خرید دوباره از فروشگاه شما ساده تر از جذب یک مشتری جدید است. در صورتیکه به مشتری خود خدمات خوبی ارائه داده باشید، اعتماد مشتری را جلب کرده اید و ... ارائه کنند! از سوی دیگر ، شرکت های برنامه نویسی وب اپلیکیشن ، از سابقه بیشتری برخوردارند ، تا شرکت های ارائه خدمات وب ، که عموما نوپا بوده و کمتر تمکن مالی و پشتوانه ارتباطات دولتی دارند. بنابراین ، می توان ادعا کرد که رقابت در وب سرویس ها ، اگرچه بیشتر از وب اپلیکیشن هاست ، اما لااقل ، راحت تر از آن خواهد بود. در بخش سوم مقاله ، به تفاوت های فنی برنامه نویسی تحت وب برای تولید و فروش وب اپلیکیشن و طراحی و پیاده سازی وب سرویس پرداخته ایم و شما را بر سر دو راهی انتخاب قرار داده ایم اما برنامه نویسی وب سرویس ، از منظر فنی ، مزایای زیادی ، نسبت به وب اپلیکیشن دارد ، که تمامی آن ها ناشی از تفاوت ماهوی این دو شیوه است. در فروش وب سرویس ، معمولا یک سایت ، برنامه نویسی می شود و بر روی یک دامنه مشخص قرار می گیرد و به تمامی کاربران ، اکانت های مجزایی ارائه می شود تا از خدمات آن استفاده نمایند. در حالی که در وب اپلیکیشن ها ، به تعداد مشتریان ، کپی از نرم افزار ایجاد شده و برای ایشان نصب و راه اندازی می گردد. وب سرویس ها ، بر اساس این تفاوت آشکار ، دارای این مزایا هستند :ارتقاء ، تامین طراح دیده می شود ، اما در وب اپلیکیشن ، این قدرت تجاری ایشان است که مد نظر گرفته می شود! بر همین اساس هم ، برنامه نویسانی که توان پرداخت هزینه های گزاف تبلیغات ، بازاریابی ، شرکت در نمایشگاه ها و برگزاری همایش را ندارند ، رو به درآمدزایی از وب سرویس می آورند.معمولا خریداران وب اپلیکیشن ، درخواست های متنوعی را مطرح می کنند که طراحان نرم افزار ، مجبور به انعکاس این درخواست ها و تغییر در نرم افزار ، بر اساس نیاز مشتریان خواهند شد. اما در وب سرویس ها ، مشتری کمتر انتظار تغییر در خود نرم افزار را داشته و صرفا درخواست هایش ، جنبه پیشنهادی دارد! در وب سرویس ها ، اینترفیس نرم افزار ، بیشتر بر مبنای سلیقه و علاقه شخصی و حرفه ای برنامه نویسان کار می شود و کمتر تابع سلیقه و خواست مشتری است. اما در وب اپلیکیشن ، عمدتا می بایست ، مبتنی بر سلیقه و نیاز بازار ، که معمولا ، خیلی هم به روز نیست ، کار کرد. شاید به همین دلیل است که بیشتر برنامه نویسان ، علاقه به داشتن یک وب سرویس دارند تا طراحی یک وب اپلیکیشن! شرکت های طراح وب اپلیکیشن ، نیازمند چاره اندیشی ، برای حفظ کپی رایت نرم افزارشان هستند ، گرفتن تبلیغات از گوگل
[ دوشنبه 31 خرداد 1395 ] [ 5:26 ]
[ Will ][ بازديد : 162 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |