close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 46
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 3 نفر
    بارديد ديروز : 26 نفر
    بازديد هفته : 33 نفر
    بازديد ماه : 131 نفر
    بازديد سال : 753 نفر
    بازديد کلي : 10618 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 2 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    صاحب وب‌سایت هستید و با اینترنت سروکار دارید حتما این سایت را می‌شناسید.این سایت رتبه شما را از لحاظ ترافیک در تمامی سایت‌‌های جهان و ایران مشخص می‌کند.با تایپ نام وب‌سایت خود در سایت آلکسا می‌توانید اطلاعات تقریبی از وضعیت فعلی خود به‌دست آورید. یکی از معیارهای مهمی که نمایش داده می‌شود، درصد خروج سایت است.بنابرین سایت‌های موفق در هر سایت پربیننده تبلیغ نمی‌کنند ، بلکه فقط در سایت‌هایی تبلیغ می‌کنند که نوع مخاطب آن به زمینه کاری سایت بسیار نزدیک باشد.فرض کنید بسته آموزشی را برای نمایندگان بیمه تهیه کرده‌اید.آیا فکر می‌کنید که از سایت پرمخاطبی که 100 هزار بازدیدکننده در روز دارد پاسخ بهتری دریافت می‌کنید یا سایتی که مخصوص نمایندگان بیمه است و فقط 1000 بیننده در روز دارد. احتمالا گزینه دوم مناسب‌تر است.بنابراین بهتر است که برای تبلیغات به سایت‌های پربیننده عمومی مراجعه نکنیم ، بهترین گزینه برای شما یافتن سایت های مرتبط با زمینه های کاری شما.روشی دیگر ایجاد ترافیک موثر، استفاده از سئو است. SEO یا بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، روشی است که به‌ کمک آن می‌توانید در جستجوهای مرتبط با محصولات و خدمات شما خواهد بود.سوالات ، کلید کار و اعتماد ، عامل حیاتی در این فرایند هستند. قانون سوم: تشخیص دقیق نیازهابسیاری از مشتریان وقتی با شما صحبت می‌کنند نمی‌دانند نیازی دارند که برآوردن آن از عهده محصول یا خدمت شما ساخته است.آن‌ها افرادی مردد هستند و صرفا به جمع‌آوری اطلاعات می‌پردازند.وقتی با مشتری صحبت می‌کنید ، ممکن است نیازی داشته باشد که مشخص ، نا‌مشخص یا غیرواقعی باشد.اگر نیاز مشخص باشد ، ممکن است مشتری روش دقیق برآورده کردن آن را بداند و یا نداند.ممکن است نیاز واقعی او با آنچه فکر می‌کند نیاز دارد ، بسیار متفاوت باشد.اگر نیاز نامشخص و مبهم باشد ، شما و مشتری تنها از طریق معاینه و تشخیص می‌توانید نیازهای موجود را به دقت بشناسید و روش برآورده کردن آن‌ها به وسیله محصولات و خدمات خود را مشخص کنید.در بسیاری از موارد ، مشتری ممکن است فکر کند نیازی دارد ، در‌حالی‌که شرایط او واقعا رضایت بخش است. او به محصول یا خدمت شما احتیاجی ندارد و کار شما به‌عنوان فروشنده حرفه ای آن است که این موضوع را به او گوشزد کنید.پرسیدن سوالات مختلف کلی و جزئی و گوش سپردن به پاسخ آن‌ها ، روش دقیق صورت عدم مراجعه ی مشتریان تا چند روز کلا دلسرد شوید...بدانید که شما تنها نیستید، پس ...وقتی فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کردید، از اینکه مشتری های جدید به طور مداوم به سایت فروشگاهی شما سر نمی زنند دلسرد نشوید. واقعیت امر این است که شما نباید انتظار داشته باشید مشتری ها به طور مداوم به سایت شما سر بزنند. قبل از اینکه چند مشتری جدید برای فروشگاه خودتان پیدا کنید بهتر است شیوه های موثر زیر را به کار ببرید تا این مسیر را با اطمینان بیشتری طی کنید.به مشتری های خود خدمات ویژه ای نظیر ارسال رایگان و ... را ارائه کنیدممکن است شما برای ارائه ی خدمات رایگان تردید داشته باشید اما به شما اطمینان می دهم که انجام چنین کاری باعث محبوبیت فروشگاه اینترنتی شما و در نتیجه فروش بیشتر در طول زمان خواهد شد. به عنوان مثال می توانید موارد زیر را به مشتری های خود ارائه کنید :دموی رایگانارسال رایگانیکی بخرید، دو تا ببرید نمونه ی رایگان و یا اشانتیون برای خرید اولپس علاوه بر فروش موفق محصولات، می توانید لیستی با ارزش از مشتریانی داشته باشید که مشتاق چنین خدماتی هستند و به احتمال زیاد تجربه ی خرید خود را عملکرد ضعيف باعث نارضايتی زيادی نخواهد شد. اما اگر انتظارات بالايی داشته باشيم، عملکرد ضعيف به سطوح بالايی از نارضايتی منجر خواهد شد. عکس اين موضوع نيز برای جلب رضايت صادق است که چنانچه انتظارات پايينی داشته باشيم و محصول به خوبی کار کند آنگاه ما راضی خواهيم بود. با اين حال، تحقيقات اخير بر نقش اضافی جنبه های احساسی در مقابل جنبه های صرفا کالايی در جلب رضايت يا ايجاد نارضايتی تاکيد می ورزد.اگرچه نارضايتی از خريد عموميت دارد، اما نسبتا تعداد کمی از مصرف کنندگان شکايت می کنند. به نظر می رسد رفتار شکايت تا حدود زيادی به عوامل فردی بستگی داشته باشد، تنها 38 درصد افراد احتمالا اقدام مستقيمی انجام می دهند و 14 درصد ممکن است هيچ اقدامی انجام ندهند. (گيلی و گلب17، 1982).توانايی مصرف کننده در پندآموزی از تجربه خريد و استفاده از محصولات، تابع پاره ای محدوديت ها و تعصبات شناختی است. بخصوص، چنانچه مصرف کننده انگيزه بالايی نداشته باشد ممکن است با تکيه بر الگوهای فراگرفته از قبل که اغلب از تبليغات سرچشمه می گيرند آموزش خود را محدود سازد. بطور کل، اينگونه تلقين می شود که تجربه آموزی مصرف کننده قابل

    آگاهی برند به ياد آوری
    [ سه شنبه 17 آذر 1394 ] [ 15:02 ] [ Will ][ بازديد : 143 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو