انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی | |||
|
خود بدل گردید استفاده از مطالب مختلف در سایت، باعث ارتباط افراد زیادی با سایت شما خواهد شد. سایت شما می تواند به عنوان یک منبع اصلی و راهنما برای خریداران تلقی شود که این مورد به افزایش اعتماد مشتری نسبت به فروشگاه و سایت شما می افزاید و در دراز مدت باعث افزایش فروش شما خواهد شد. از تولید کننده ها بخواهید شما را به عنوان فروشنده ی مورد اعتماد خود معرفی کنندبسیاری از کارخانجات و تولیدی ها، بخشی با عنوان "کجا خرید کنم" یا "فروشندگان" دارند، پس تلفن را بردارید و با تولیدکننده ی خود تماس بگیرید. قبل از تماس مطمئن شوید که سایت شما از نظر محتوا و کیفیت قابل رقابت با سایر وبسایت های لیست شده می باشد. جدا از بحث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر، از طریق انتشار لینک تان در وب، متوجه خواهید شد که بازدیدکنندگانی که از طریق این سایت ها وارد می شوند، پتانسیل بیشتری برای خرید دارند. از لیست ایمیل های تبلیغاتی استفاده کنیدقانع کردن یک مشتری قدیمی برای خرید دوباره از فروشگاه شما ساده تر از جذب یک مشتری جدید است. در صورتیکه به مشتری خود خدمات خوبی ارائه داده باشید، اعتماد مشتری را جلب کرده اید «دنبال کردن» موارد مناسب استفاده میکنید، قوانین توییتر مانع از آن میشود که بیش از 2000 نفر را دنبال کنید. این ممنوعیت تا زمانی ادامه دارد که تعداد افرادی که شما را دنبال میکنند به حد «کافی» برسد. توییتر، تا کنون عدد و رقم رسمی منتشر نکرده و بدون استفاده از ترفند Social Seeding، رسیدن به این تعداد، زمان زیاد و تلاش ملالتآوری به همراه دارد. این تاکتیک را با دقت به کار گیرید و بدانید که اگر تعداد هواداران «خریداری شده» زیاد گردد، بلاخره روزی روزگاری غیرواقعی بودن ایشان برملا میشود.در توییتر، استفاده از هاشتگها (به عنوان مثال #onlinemarketing) یک راهکار عالی برای دنبال کردن بحثها در مورد یک موضوع خاص و نیز دعوت از دیگران برای پیوستن به این بحث محسوب میشود.اما در فیسبوک، باید یک موضوع مرتبط را به Wall افراد و شرکتها پست کنید، تا راه برای مراودات بعدی باز شود. شبکهای از دوستان همفکر و همسنخ خود بسازید و مطالب سودمندی را به آنها ارائه نمایید. البته فراموش نکنید که هدف شما بیزینس است! برای همین هم کمی تبلیغات چاشنی آن کنید. اما بازهم می گویم : به یاد داشته باشید که در این راه نه افزايش می دهد، فروش همچنان پايين است، زمان حذف برند فرا رسيده است. اما نمی توان بدون درک مناسبی از چگونگی کارکرد تبليغات چنين تصميمی اخذ نمود. شود، احتمال ترجيح دادن آن به چيزهايی که با آنها آشنايی ندارد بيشتر خواهد بود. روانشناسان اين نتيجه را از مطالعاتی بدست آورده اند که طی آن تعدادی از اشکال يا ديگر محرک های تصادفی را به افراد نشان می دهند. سپس در زمانی ديگر، يک سری از نمونه های جفتی را به آنها نشان می دهند که يکی از اشياء هر جفت از مجموعه قبلی انتخاب شده و ديگری نمونه مشابهی است که آن را قبلا نديده اند و از آنها می پرسند کداميک را ترجيح می دهند. همه افراد، متفقا، موردی را ‘ترجيح’ می دهند که قبلا با آن روبرو شده بودند.همين تاثير می تواند با تبليغات اتفاق بيفتد. اجرای تبليغات منعکس کننده جايگيری ‘مناسب بودن طعم و موقعيت’ بود اما در طی زمان تعداد کسانی که احساس می کردند ‘به نظر می رسد همه آن را می نوشند’ مرتبا افزايش می يافت. اين افزايش در محبوبيت برند عملکرد مواجهه محض بود. صرفا به اين دليل که چيزی تبيلغ می شد، مخاطب هدف احساس می کرد برند از محبوبيت بيشتری برخوردار است حتی با که در ذهن مصرف کننده قرار دارد ايجاد می کند و ارزش کلی کالا را بسيار فراتر از کاربرد عملی آن افزايش می دهد. برای درک ارتباط بين يک برند و تبليغات، خوب است بار ديگر بطور اختصار دارايی برند را مرور کنيم. يک دقيقه به شکلات فکر کنيد. اساسا شکلات شکلات است. آيا همين طور است؟ آيا برخی برندها بهتر از بقيه هستند؟ چرا؟ پودر لباسشويی چطور؟ همه آنها جواب می دهند و از مواد مشابهی ساخته می شوند. يا فکر می کنيد بعضی ها بهتر از بقيه عمل می کنند؟ خمير دندان، ودکا يا لباس زير چطور؟ اختلاف بين برندهای اين گروه محصولاتاز کجا ناشی می شود؟ چه مقدار از اين اختلاف ها ‘واقعی’ است تا ذهنی؟ چرا يک برند را به برند ديگر ترجيح می دهيد بويژه اگر در يک مقايسه بی طرفانه، اختلاف اندک، يا هيچ تفاوت واقعی بين محصولات وجود نداشته باشد؟اين خود تا حدی زياد تاکيدی است بر اينکه يک برند به هيچ وجه چيز قابل لمسی نيست بلکه مجموع چيزهايی است که فرد در باره يک محصول خاص می داند، فکر و يا احساس می کند. به بيان واقعی تر، برندها صرفا در اذهان مصرف کنندگان وجود دارند، اما به هيچ وجه از واقعيت داشتن آنها نمی کاهد. اين وظيفه يک مدير وب سایت ملی دانلود
[ دوشنبه 18 آبان 1394 ] [ 11:07 ]
[ Will ][ بازديد : 185 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |