انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی | |||
|
ورود به صفحه مورد نظر ، شما تنها لیستی از دوچرخه های جاده را مشاهده خواهید نمود ، عنوان url برای موتورهای جستجو بسیار حائز اهمیت می باشند .اجرای کمپین تبلیغاتی :با توجه به ابزار تجزیه و تحلیل وب سایت شما ، مطمئن شوید که هیچ مشکلی در اجرای کمپین نیست ، همچنین در روز های اول راه اندازی به درستی آن را تجزیه و تحلیل کنید تا همه ی اجزای به درستی کار کند ، برای این تجزیه و تحلیل شما نیاز به اجرای مطالب فوق می باشید ، پس از اینکه از درست کار کردن کمپین های تبلیغاتی خود مطمئن شدید ، در آینده می توانید سرعت رشد خود را افزایش دهید ، می توانید فهرست کلمات کلیدی خود را گسترش دهید ، گروه های آگهی خود را افزایش بدهید ، به مرور می توانید به وسعت کمپین تبلیغاتی خود بیفزایید. با این کار با افزایش بازدید و افزایش درآمد خود می توانید با افزایش سود دهی بودجه تبلیغاتی خود را نیز افزایش دهید.سخن های پایانی :راه اندازی یک تجارت با استفاده از سیستم تبلیغاتی گوگل ، یک سفر جالب و با ارزش است ، اما این سفر برای شما نیست ، این سفر برای صعود به جایگاهی مناسب در موتورهای جستجو می باشد.ابزارهای جدید ، با تکنولوژی قابل توجه برای من، خجالتی بودن توسعه دهندگان و برنامه نویسان در زمان بازاریابی و ارائه محصولاتشان بود. در حالیکه این رفتار کمتر در طراحان دیده میشود.در اینجا روشی 10 قدمی برای برخورد با مشتریان در زمان بازاریابی، ارائه محصولات برای آنان ارائه شده است:1— آیکن اپلیکیشنایکن ها بایستی نمادین باشند. از استفاده از رنگهای آبی و سبز در آیکن اپلیکیشن خودداری کنید. بشترین رنگ استفاده شده در ایکنهای برنامه های اپل سبز و آبی هستند. علی رغم این بسیاری از آیکنهای مورداستفاده رسانه های اجتماعی نیز حاوی سبز و آبی هستند. مناسب باشند. همیشه آیکن ها را pre-render کنید. همیشه مجموعه ای از آیکنها را اماده داشته باشید. این مجموعه بایستی هماهنگ در سایز و نما بوده و برای نسخه های iPAD مناسب باشد. آیکنی که به خوبی طراحی شده باشد، میتواند نقش بهترین نیروی فروش شما را بازی کرده و در جذب خریداران پموفق باشد. به عبارت دیگر ؛ طراحی زیبا، فروش می رود.2— بومی سازیپس از مراحل طاقت فرسای ساخت اپلیکیشن، خواست شما ارائه آن به بزرگترین پهنه از بازار خواهد بود. اپلیکیشن ها را میتوان در بازار جهانی نیز ارائه کرد. پس ارتباط شکلات است، پس بستنی های شکلاتی نستله کرانچ چه هستند؟ کمی فراتر از اين، فرد چگونه با اين واقعيت مواجه می شود که نستله در بسياری کسب و کارهای ديگر نيز بوده و هست، مواردی همچون شراب، خامه های غير-لبنی و غذاهای يخ زده (تحت برندهايی مانند برينگر ، کارنيشن و فيندس )؟ و جنبه های ناملموس تر تصوير شرکت چطور (به بريچ و کوتر ، 1991؛ هچ و شولتس ، 2001 رجوع کنيد)؟ در واقع اينها محور توجه اين مقالع هستند: استراتژی های برندسازی که به مديران کمک می کنند دريابند چه موقع و چطور يک برند را بسط و قبض دهند.فکر کردن در باره استراتژی های برندسازی درون يک سلسله مراتب برند، چگونگی کاربرد نام های برند را توجيه می کند و انجام آن پيش از بررسی چگونگی بسط يا قبض يک برند الزامی است. آيا به درک استراتژی برند نستله کمک می کند؟ اگر شخص در پی اين باشد که نستله را بعنوان يک برند در يکی از دسته بندی های سلسله مراتبی بگنجاند، نه. اما به شناخت روش های گوناگونی که نستله نام آنها را بکار می گيرد کمک می کند. آنها آن را بعنوان يک برند منفرد در گروه محصول شکلات مورد استفاده قرار می دهند؛ از آن بعنوان يک برند گروهی در گروه صحبت از هزینهی هر بار تاثیرگذاری بر مشتریان به میان میآید، میتوان هدایای تبلیغاتی را به عنوان اثربخشترین و عالی ترین ابزارها برشمرد.با بهره جستن از هدایای تبلیغاتی مورد نیاز مخاطبان، در فعالیتهای روابط عمومی خود، اثربخشی آنها را افزایش دهید. بسیاری از صاحبان کسب و کار، به اشتباه بر این باورند که تنها با درج آگهی تبلیغاتی خود در یک روزنامه، یا با پخش یک پیام تبلیغاتی از طریق شبکههای رادیو یا تلویزیون، مشتریان به طور خودکار گروه گروه برای خرید کالا و خدمات آنها مراجعه خواهند کرد. شاید این نکته تا حدودی صحیح باشد و برخی از افراد با شناخت محصول یا خدمت شما صرفا از روی کنجکاوی تصمیم به امتحان کردن آن بگیرند، اما صدها یا هزاران نفر از مشتریان بالقوه، هرگز با این روش، اطلاعاتی در مورد محصول یا کسب و کار شما نخواهند یافت.به همین دلیل طراحی یک برنامهی یکپارچهی بازاریابی به منظور حصول اطمینان از اثربخشی، جامعیت و کنترل هزینهها ضروری است. به خاطر داشته باشید که هدف شما، تنها جذب و حفظ گروه ثابتی از مشتریان وفادار نیست بلکه باید درصدد افزایش تعداد مشتریان خود از طریق شناسایی، جذب دانلود مقالات ترجمه شده در تمامی رشته ها
[ سه شنبه 16 تير 1394 ] [ 15:44 ]
[ Will ][ بازديد : 133 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |