close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی

  • انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    آمار مطالب
    کل مطالب : 46
    کل نظرات : 1

    آمار بازدید
    بازديد امروز : 8 نفر
    بارديد ديروز : 0 نفر
    بازديد هفته : 13 نفر
    بازديد ماه : 386 نفر
    بازديد سال : 2214 نفر
    بازديد کلي : 12079 نفر

    وضیعت آنلاین
    افراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات


    اصلی است. يک برند اطلاعات ارائه می کند و اينگونه اطلاعات از ارتباطات بازاريابی حاصل می شوند. در باره يک برند که آن را می شناسيد فکر کنيد. وقتی به آن فکر می کنيد چه چيز به ذهنتان خطور می کند؟ شکی نيست بسيار فراتر از اينکه صرفا يک محصول خاص است. شايد به اين فکر می کرديد که چقدر آن را دوست داريد يا چقدر شناخته شده است و يا ‘يکی از بهترين هاست’. تمامی اين افکار چيزی را به نمايش می گذارند که آن را تلقی برند می نامند. يک نام برند نماينده تمام چيزهايی است که شما از يک محصول خاص می شناسيد و برای شما اهميت دارند. چکيده ای از احساسات، دانش و تجربه شما از برند است. اين يعنی لازم نيست هر بار که قصد خريد داريد وقت زيادی را صرف تحقيق در باره يک محصول نماييد. ارزيابی شما از محصول فورا از حافظه نقش می گيرد و نام برند را بدنبال خود می آورد. از بسياری جهات، مديريت استراتژيک برند تماما به ايجاد و حفظ تداوم تلقی برند مثبت مربوط می شود و اين مهم عمدتا با تبليغات تکميل می گردد.تاثير يک تلقی برند مثبت به دارايی برندمنتهی می گردد. دارايی برند، همانگونه که در فصل 5 توضيح داده شد، ارزش افزوده ای را برای محصولی شتاب گرفته است.شركت ۲۴۰۰ رستوران جدید در سال ۱۹۹۵ و ۱۸۰۰ رستوران جدید در سال قبل از آن در اطراف جهان دایر كرد.۱۹۹۷ كه دو سوم آنها در خارج از امریكا خواهد بود ، دایر كنیم. به عبارت دیگر، ما بیش از شش رستوران در روز در سال ۱۹۹۵ افتتاح كردیم و در نظر داریم در سال آتی هشت رستوران در روز دایر كنیم. امكان رشد ما خیلی زیاد است زیرا هر روز ۹۹ درصد جمعیت جهان، هنوز مك دونالد نمی خورند.مدیریت شركت صف طویل را كه در روز افتتاح در شعبه های خارج تشكیل می شد ، قدرت مك دونالد معنی كرد و اعلام می كند كه نگرانی ما مواجه شدن با تقاضای زیاد است. مثلاً ما در چین، ۶۵ رستوران مك دونالد داریم كه باید به ۱/۲میلیارد نفر سرویس دهند.شركت در پایان ۱۹۹۵ تعداد ۷۰۱۲ شعبه در ۸۹ كشور جهان و منجمله ۱۴۸۲ شعبه در ژاپن دارد. برگر گوسفند برای هندگوشت برگرهای رستوران مك دونالد در هند به لحاظ رعایت احترام اكثریت هندو به گاو، از گوشت خالص و ۱۰۰ درصد گوسفند تهیه شده و به احترام اقلیت مسلمان نیز گوشت خوك استفاده نمی شود.خام خواران نیز می توانند از ساندویچ های نباتی MC NUGGETS استفاده كنند. این حركتها منطبق با محیط و باورهای برند محصولی است که به وعده خود برای عملکرد درست عمل می کند. مانند تبليغ تلويزيونی رونسيل ووداستين4 در بريتانيا: “دقيقا کاری را انجام می دهد که روی قوطی نوشته شده است.” اساسی ترين مزيتی که يک برند برای مشتری تامين می کند قابليت تجديد پذيری رضايت از يک نياز عملی يعنی حل يک مشکل است. در سطحی انتزاعی تر می توانيم چنين بگوييم که يک برند در جهانی نامطمئن برای ما اطمينان به همراه می آورد و اين برای مشتری مزيت بزرگی است: انتخاب را آسان می سازد و دنيا را برای ما ساده می کند. اين امر به عادت رفتاری منجر می گردد چراکه هرگاه چيزی را بيابيم که جواب بدهد، می توانيم به خريدن آن ادامه دهيم بدون اينکه نياز به فکر کردن داشته باشيم يا نگران شويم يا به اطلاعاتی بيش از به خاطر سپاری نام برند نياز داشته باشيم.مرز ميان اين دو دامنه با يک خط چين نشان داده شده است چون زمانيکه يک انتخاب ساده به يک انتخاب مطمئن تبديل می شود مـا به يک دامنه احساسی/نمادين قدم می گذاريم. تفاوت در سطوح افزايشی خطر پذيری است، هم عملکردی و هم نمادين. با افزايش خطر پذيری، انتخاب مصرف کننده از حالت سادگی خارج می شود و ما ناگزير خواهيم جبران نیستند. پس از قول‌هایی که به مشتری می‌دهید فکر نکنید که همه‌ی امور خود به خود پیش می‌روند. سعی کنید موانع را برطرف کنید. این را بدانید اگر یک مشتری از پیش شما ناراضی برود با خود چندین مشتری دیگر را نیز می‌برد. زمان آن رسیده که خود را به جای مشتری بگذارید.مشتری ریئس است.او حقوق ما را می‌پردازد و سود نصیب‌مان می‌کند.آن‌هایی که این واقعیت را درک کرده‌اند ، تلاش می‌کنند همه‌ی کارها را به بهترین شکل انجام بدهند ، حتی زمانی که شرایط سخت‌تر و سخت‌تر می شود. مشتری به معنای سود است بقیه چیز‌ها جزئی و فرعی است.آن دسته از افرادی که در ارائه‌ی خدمات به مشتری جدی عمل می‌کنند، همیشه در کار تجارت از بقیه موفق‌ترند. خدمات خوب فروش را بالا می‌برد. ارائه‌ی خدمات به مشتری بهترین ابزار فروش است.کارمندان خود را تشویق کنید تا وقت، توجه و پول خود را در جهت رضایت مشتری صرف کنند.رضایت مشتری کاری آسان و پر سود است. به دلیلی ساده مشتری راضی، بهترین و اقتصادی‌ترین تبلیغ برای تجارت محسوب می‌شود. مشتری راضی دوباره به شما مراجعه می‌کند و از این راه سود بیشتری نصیب شما می‌شود. مشتری‌های وفادار، مشتاق و سود

    راه های تبلیغ در گوگل
    [ دوشنبه 5 مرداد 1394 ] [ 0:27 ] [ Will ][ بازديد : 130 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395
    الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395
    گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394
    دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394
    بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394
    تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394
    وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 4

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو