انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی | |||
|
برخوردار می باشد. این امر باعث می شود که اولاً شما چشم جستجوگرها را به خود بیشتر جلب کنید و ثانیاً تعداد کاربرانی که به سایت شما ارجاع داده می شوند، افزایش یابد. 4. توییتر فقط به درد سلبریتی ها و برندهای مشهور می خورد به طور قطع اشتون کوچر هواداران زیادی دارد ولی توییتر می تواند برای کسب و کارهای کوچک و محلی نیز کاملاً مفید باشد؛ کسب و کارهایی که هواداران اندک ولی کاملاً هدفمندی دارند. این گونه تجارت ها برای این که بتوانند به نحو احسن از توییتر استفاده کنند، باید حداقل سه نکته را رعایت نمایند: پیام های خود را به موقع منتشر کنند، پیام هایی را که با مشتریان مرتبط است منتشر سازند و از تبلیغاتی نمودن کامل پیام ها خودداری ورزند. 5. تبلیغات فیس بوک فقط «لایک» به همراه دارد نه «مشتری» چند سال پیش چند تبلیغات چی بزرگ - بدون این که از ارزش واقعی «لایک» یا «هوادار» در فیس بوک و یا از شرایط بازگشت سرمایه اطلاعات خاصی داشته باشند - برای افزایش هواداران خود در این شبکه، به صرف هزینه های کلان تبلیغاتی روی آوردند. با این حال اگر تبلیغات در فیس بوک به شیوه ای درست، هدفمند و اصولی انجام شود، می تواند رسانی آن از طریق پست الکترونیکی می تواند امتیازات ویژه ای که برای خرید در زمان جشنواره برای مشتریان در نظر گرفته را سریعا به آنها اعلام و از این طریق و با ترغیب مشتریان، امکان خرید بیشتر محصولات در زمان معین تا حد قابل توجهی افزایش خواهد یافت.و اما یکی از مهمترین کاربردهای پست الکترونیکی ایجاد وفاداری در مشتریان است. اگر متناسب با سلیقه و درخواست مشتریان ، پیشنهادات مناسب آنها را آماده و در زمان مناسب به آنها اعلام کنیم و در واقع بتوانیم رابطه خود را با مشتری به یک رابطه نزدیک و مستمر تبدیل کنیم و البته با ارائه کالا و خدمات مناسب رضایت خاطر مشتری را به دست آوریم احتمال وفاداری مشتری به ما تا حد زیادی افزایش می یابد.برای وفادارسازی مشتریان باید به کیفیت و استمرار ارتباطات توجه ویژه داشت و این کار با پست الکترونیکی ساده تر می شود. به طور کلی مخاطبان یا همان دریافت کنندگان ایمیل را به دو گروه تقسیم می کنند.گروه اول شامل کسانی است که از قبل تمایل خود به دریافت ایمیل را اعلام کرده اند که این گروه عمدتا خود به دریافت ایمیل را اعلام کرده اند که این گروه عمدتا شامل مشتریان قبلی ما هستند.گروه ميليارد دلار در سال 1999 رسيد. همچنين طبق برآوردهاي موسسه ژوپيتر كاميونيكيشن كه يكي از معروفترين و معتبرترين موسسات در زمينه ارائه آمار و اطلاعات اينترنتي است ميزان هزينه هاي تبليغات اينترنتي در سالهاي 2000، 2001، 2002 و 2003 به ترتيب برابر با 5/3، 7/3، 9/5 و 11/9 ميليارد دلار است.با وجود نرخ رشد نسبتاً بالاي هزينه هاي تبليغات اينتــرنتي طي اين چند سال اما اين هزينه ها در مقابل كل هزينه هاي تبليغاتي صورت گرفته درجهان ناچيز است. مثلاً در سال 2000 تنها 4 درصد از كل هزينه هاي تبليغاتي در ايالات متحده مربوط به تبليغات اينترنتي بوده است. شركت جنرال موتورز كه بيشترين هزينه تبليغات را در اين سال داشته است، كمتر از يك درصد آن را به تبليغات در اينترنت اختصاص داده است. اين حقيقت درمورد شركتهاي بزرگي مثل دايملر - كرايسلر، پراكتر اند گمبل و فورد نيز به همين صورت بوده است.درنتيجه به نظر مي رسد كه بيشترين ميزان تبليغات اينترنتي به وسيله خود شركتهاي اينترنتي ، شركتهايي مثل ياهو و آمازون كه فعاليتهـــاي اصلي خود را در اينترنت انجام مي دهند ، صورت مي گيرد. طبق آمارها 55 تا 70 درصد منظور اخیرا در سیزده ایالت مختلف آمریکا شرکت ها را تشویق می کنند که به ازای هر کالایی که آنلاین به فروش می رسانند ، مالیات آن را نیز در نظر بگیرند، اما هنوز اجباری در این مورد وجود ندارد. به هر حال اگر وضع به همین منوال ادامه پیدا کند ، طولی نمی کشد که دولت آنها را مجبور به دریافت مالیات نماید.دولت آمریکا اعلام نموده همه ساله رقمی معادل 15 میلیارد دلار مالیات پرداخت نشده مربوط به خریدهای آنلاین به اقتصاد این کشور لطمه وارد می نماید.ری كراك ۵۷ ساله با دشواریهای جدی روبه رو بود و در طول زندگی همواره آرزو داشت که ثروتمند شود. او به محض بازگشت از جنگ جهانی اول بلافاصله برای ثروتمندشدن دست به كار شد.در سال ۱۹۳۷ او وارد عرصه جدید یعنی مخلوط كن مخصوص شد كه چندین مواد را با هم مخلوط می كرد.او با مخترع آن وارد معامله شد و سپس خود را به عنوان عرضـه كننده انحصاری مخلوط كن مطرح كرد. ۲۰ سال در این كار سپری كرد ولی ثروتمند نشد.در سال ۱۹۵۴ كراك از سان برناردینو كالیفرنیا سفارش هشت دستگاه مخلوطكن همبرگر را دریافت كرد.این سفارش حالت غیرعادی داشت.لذا او تصمیم گرفت كه خود راسـاً به محل برود و كار مخلوط راه های موفقیت کمپین های تبلیغاتی
[ دوشنبه 8 تير 1394 ] [ 15:35 ]
[ Will ][ بازديد : 123 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |