انگيزش, اصول بازاریابی اینترنتی | |||
|
بر پايه اجزا ترکيبی طبيعی و حفظ محيط زيست بنا شده است؛ هارلی-ديويدسون ‘آزادی’. زمان اقدام برای بسط برند در مباحث پيشين مديريت سبد محصول بطور مختصر بيان شد و مثال هايی در خصوص انبساط (مورد آنوسر-بوش) يا انقباض (ايده جايگزينی کوکاکولا با نيو کوک) آورده شد. اما بسياری از استراتژی های برندسازی حاصل فرصدر سالهای اخير بسياری از بازاريابان کالاهای مصرفی بزرگ استراتژی های قبض و سبد برند خود را به دقت مورد ارزيابی قرار داده و بسياری از برندهای حاشيه ای را حذف کرده اند. اين گرايش بويژه در بين بازاريابان چند مليتی رواج داشته است که نه تنها برندهای حاشيه ای بلکه بسياری از برندهای محلی و منطقه ای خود را حمصرف کننده) آن را رفتار واکنشی جاری (1977) می نامد خريداری می شوند. شخص کالايی را در يک فروشگاه می بيند وتصميم می گيرد آن را داشته باشد يا به ياد می آورد که به آن نياز دارد.اين سبد محصول تمامی حوزه هايی را که فولکس واگن بعنوان يک شرکت می توانست جهت توسعه برند از طريق تعميمات خط برای يک برند خاص برای ديگر انواع اتومبيل يا گسترش به بخشهای اضافی در نظر بگيرد نمايش می دهد. اما بايد توجه داشت که تمامی برندها قابليت توسعه به هر حوزه ای را ندارند. آيا توسعه بنتلی به حوزه ‘خيل بهترین استراتژی های بازاریابی
[ دوشنبه 11 خرداد 1394 ] [ 0:20 ]
[ Will ][ بازديد : 153 ]
آخرين مطالب ارسالي
بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 بازاریابی به شیوه نوین تاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395 ایجاد وفاداري به برند تاريخ : يکشنبه 15 فروردين 1395 الگوی اقتصاد سنجی تاريخ : شنبه 7 فروردين 1395 گرفتن تبلیغات گوگل تاريخ : شنبه 26 دی 1394 دلیل موفقیت یک برند تاريخ : چهارشنبه 23 دی 1394 بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی تاريخ : دوشنبه 21 دی 1394 تبلیغ اینترنتی تاريخ : سه شنبه 17 آذر 1394 وب سایت ملی دانلود تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394 تبلیغات در گوگل تاريخ : دوشنبه 18 آبان 1394
صفحات سایت
تعداد صفحات : 4
|
||
[ سرویس وبلاگ دهی ][ طراحي : قالب سبز ] [ Weblog Themes By : GreenSkin.ir ] |